od grija do kajanja

27.07.2006., četvrtak

prvo pitanje

Jel i Vama vruce? Sve se nešto pitam što lepo ne kažu 40 stepeni je i proglase elementarnu nepogodu nego samo zamajavaju ljude.
Inace.. ja sam trenutno na poslu.. tako da polako mrzim ovu stolicu u kojoj sedim jer mi se lepi za... sve.. zujo i prijalo bi mi jedno party
Posto je ovo prvi post.. kao trebao bi da bude i neki uvod... Ja sam taj i taj imam 20 i nešto (nikad ne znam kad me neko pita koliko imam godina da mu odgovorim) oženjen NEsrećno.. petoro dece.. bla bla bla.. UPS.. to nije taj film lud
Odlučio sam da malo smaram i sebe i druge pa otuda ovaj blog rofl. Naravno to je samo delom istina. Pročitao sam blog tekudata.. recimo da mi se svidelo dosta toga.. a od ranije se sve nešto kanim da počnem da vežbam kucanje.. trebaće mi ako hocu da pišem neku knjigu..
Eto.. za početak.. samo me zanima da li je još kome zima kao meni cool?

<< Arhiva >>