< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMenTaRi...Da/nE?

Linkovi

Kika B.
Nina
Tina
Kamikaza
Iva
Smoky
Irena
Pepe S.
Pepe M.
Nikolina B.
Kika S.
Zuzica
Maya001
Stela

Za dizz:
Hipi dizajn
Tinchy
Replay
Rizla&Strudla

About me...

nick...fran...miki...velika...papashtrumf...frenky...
rodjendan... 15.05.1993.
razred...prvi...osam...
naselje...rijeka...
bavim...se...sportom...tj...kickboxingom...i...TKD-om...
u...mojoj...ekipi...su...
kika b, mini, nikolina g, marija, pugy, shkuki, filipa, koshir, kika s, tina, kim, smoky, renchy, tibor, lucija, marky, keze, sarah, tea, valentina m, pchelica maja, irena, petra s, petra m, viki, nikolina b, igor g, ive, nata od zanata, chakfu, marko s, anes, beljulji, zinka, azra, nina, darija, lea, ida, urkelica, dominik, bobo, simke, phillip, matko, zhoko, luka t, saky, andrej, igor iz lukezha, paulo, mario, ratko, dino, jasmin, sheggy, sebo, berlot, nina s vezhice, lenchy,


moja...velika...obitelj...

lucija...baka...
viki...baka...
koshir...deda...
marija...mama...
shkuki...tata...
nikolina g...teta...
mini...sestra...
kim...sestra...
petra m...sestra...
irena...sestra...
sebo...brat...
chakfu...kcher...
kika s...unuka...
berlot...nechak...


P.S. ako sam koga zaboravila...podsjetite me u komentarima...i ako se tko ljuti shta sam ga...ili nju zaboravila...molim ga...ili nju da mi oprosti...hvala...

petak, 20.06.2008.

hello...

pa jaaako vam dugo nisam pisala nishta pa sam se danas sjetila vas...vjerne chitatelje mog bloga...btw...nema vas punotuzan...ali mene nije briga ja ovaj blog pishem za sebe a ne za druge...hihisretan...
u ovo vrijeme dok vam nisam pisala nije se dogadjalo bash previshe toga...ali najvazhnija stvar zbog koje sam vas se sjetila je da je kraj shkolske godine a to znachi da chu preko ljeta imat jaaako puno posla jer sam upravo zavrshila osmi razz...kako super napokon nova shkola...i tako proshla sam s 5thumbup...jako sam zadovoljna jer prije jedno mjesec dana sam mislila da chu proch s 4...ali potrudila sam se i skoro sve predmete digla za jednu ocjenu...mislila sam se upisat u medicinsku shkolu za nutricionistu...to je novi smjer...tek che se ove godine prvi razz upisati u taj smjer...to zanimanje je bash strava...i zanimljivo...
danas poshto je zadnji dan smo se dogovorili da chemo ichi na more...svi osmashi...i tako bilo je stvarno zakon...odmah poslije shkole smo krenuli na more...na pochetku je bilo stvarno mrzlo more...ali nakon sat vremena sjedenja u hladu vech mi je stvarno bilo dosta pa sam se bacila u more...skoro sam dobila srchani ali nema veze...bilo je to dobro osvjezhenje...par njih su se napiliparty pa sam malo bila mrzovoljna jer sam im rekla da ako se naroljaju da chu ih ubit...ali oni su se svejedno naroljali...bash me briga...njihov izbor...
i nemam vam vishe nishta za rech...osim da vas lijepo molim da mi malo komate jer stvarno nemam bash previshe komentara...pusakiss svima koji komentiraju...ajd bokwave...

- 19:39 - Love... (16) - Peace... - Respect...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.