< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMenTaRi...Da/nE?

Linkovi

Kika B.
Nina
Tina
Kamikaza
Iva
Smoky
Irena
Pepe S.
Pepe M.
Nikolina B.
Kika S.
Zuzica
Maya001
Stela

Za dizz:
Hipi dizajn
Tinchy
Replay
Rizla&Strudla

About me...

nick...fran...miki...velika...papashtrumf...frenky...
rodjendan... 15.05.1993.
razred...prvi...osam...
naselje...rijeka...
bavim...se...sportom...tj...kickboxingom...i...TKD-om...
u...mojoj...ekipi...su...
kika b, mini, nikolina g, marija, pugy, shkuki, filipa, koshir, kika s, tina, kim, smoky, renchy, tibor, lucija, marky, keze, sarah, tea, valentina m, pchelica maja, irena, petra s, petra m, viki, nikolina b, igor g, ive, nata od zanata, chakfu, marko s, anes, beljulji, zinka, azra, nina, darija, lea, ida, urkelica, dominik, bobo, simke, phillip, matko, zhoko, luka t, saky, andrej, igor iz lukezha, paulo, mario, ratko, dino, jasmin, sheggy, sebo, berlot, nina s vezhice, lenchy,


moja...velika...obitelj...

lucija...baka...
viki...baka...
koshir...deda...
marija...mama...
shkuki...tata...
nikolina g...teta...
mini...sestra...
kim...sestra...
petra m...sestra...
irena...sestra...
sebo...brat...
chakfu...kcher...
kika s...unuka...
berlot...nechak...


P.S. ako sam koga zaboravila...podsjetite me u komentarima...i ako se tko ljuti shta sam ga...ili nju zaboravila...molim ga...ili nju da mi oprosti...hvala...

nedjelja, 04.05.2008.

ejjj...

kako ste mi vi...vidim da niste bash od volje za komentiranjemzijev...osim kike b...i petre m...vama dvijema zahvaljujem na komovima...thumbupthumbup
u proshlom postu sam napisala da idem u pulu i da se nadam da chu u rijeku donest neku medalju...e pa donijela sam zlato iz formi...bash sam bila happysretan...jucher sam isto bila na natjecanju...ali u splitu...donijela sam broncu doma...to sam isto happysretansretan...samo shto nisam toliko happy koliko sam bila prije 2 tjedna...
u petak slavim rodjendanpartyparty...zvala sam 5 naj frendica i svih pet che spavat kod mene...a to su...kika b...renee...keze...marija...nina g...bash cool druzhina...shta ne...ja nemam pojma shta da radimo da se zabavimo...nemam pojma kad da im kazhem da dodju...nishta nemam pojma...ako tko ima idejun shta da radimo...mozhete mi pustit u komovima...
u utorak i chetvrtak pishemo nacionalne...ja pishem u utorak fiziku...kemiju...i biologiju...a u chetvrtak pishem engleski...nadam se da chu nesh i znat...mislim to bi bilo u redu od mene...ali neda mi se uchit...ah...vidjet chemo kako chu proch...
to bi bilo sve od mene za danas...ajd bokwavewavewavewave...vidimo se...pussa...kisskisskiss

- 16:40 - Love... (19) - Peace... - Respect...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.