< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMenTaRi...Da/nE?

Linkovi

Kika B.
Nina
Tina
Kamikaza
Iva
Smoky
Irena
Pepe S.
Pepe M.
Nikolina B.
Kika S.
Zuzica
Maya001
Stela

Za dizz:
Hipi dizajn
Tinchy
Replay
Rizla&Strudla

About me...

nick...fran...miki...velika...papashtrumf...frenky...
rodjendan... 15.05.1993.
razred...prvi...osam...
naselje...rijeka...
bavim...se...sportom...tj...kickboxingom...i...TKD-om...
u...mojoj...ekipi...su...
kika b, mini, nikolina g, marija, pugy, shkuki, filipa, koshir, kika s, tina, kim, smoky, renchy, tibor, lucija, marky, keze, sarah, tea, valentina m, pchelica maja, irena, petra s, petra m, viki, nikolina b, igor g, ive, nata od zanata, chakfu, marko s, anes, beljulji, zinka, azra, nina, darija, lea, ida, urkelica, dominik, bobo, simke, phillip, matko, zhoko, luka t, saky, andrej, igor iz lukezha, paulo, mario, ratko, dino, jasmin, sheggy, sebo, berlot, nina s vezhice, lenchy,


moja...velika...obitelj...

lucija...baka...
viki...baka...
koshir...deda...
marija...mama...
shkuki...tata...
nikolina g...teta...
mini...sestra...
kim...sestra...
petra m...sestra...
irena...sestra...
sebo...brat...
chakfu...kcher...
kika s...unuka...
berlot...nechak...


P.S. ako sam koga zaboravila...podsjetite me u komentarima...i ako se tko ljuti shta sam ga...ili nju zaboravila...molim ga...ili nju da mi oprosti...hvala...

nedjelja, 16.03.2008.

hello...

ovako...kao shta sam vam i obechala doshla sam vam tjekom ovog tjedna...imam jedan zadatak...a to je objaviti rezultate...htjela bih se isprichati ako nesh krivo upishem...
znachi upravo chu objavit rezultate hrvatskog prvenstva u kickboxingu koje se odrzhalo u pakracu...natjecali su se stariji kadeti i juniori...pa evo rezultata...
belmin...st kadet...-47...ispao u prvom krugu...thumbup
borna kurtesh-salkanovich...st. kadet...-63...ispao u prvom krugu...thumbup
marin...st kadet...-63...ispao u prvom krugu...thumbup
bozhena...juniorka...ispala u prvom krugu...thumbup
dino bozhichevich...st kadet...-42...ispao u drugom krugu...thumbup
domagoj kurtesh-salkanovich...st kadet...-42...3. mjesto...thumbup
ivan radonich...st kadet...-69...3. mjesto...thumbup
ja...st. kadetkinja...-50 kg...3. mjesto...thumbup
darija damjanovich...st. kadetkinja...-60 kg...3. mjesto...thumbup
nina komlenac...st.kadetkinja...-65 kg...3. mjesto...thumbup
matea rakun...juniorka...-60...3. mjesto...thumbup
luka rakun...junior...-63...3. mjesto...thumbup
davor fibinger...junior...-84...3. mjesto...thumbup
Ovi bi najvjerojatnije trebali uchi u repku...pa chestitam im...neki su se stvarno trebali potruditi da bi bili prvi...odnosno drugi...hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
mario shanko...st kadet i junior...-52...2. mjesto...thumbup
astrid pibernik...st. kadetkinja...-55...2. mjesto...thumbup
antonija kezich...juniorka...-50...2. mjesto...thumbup
marko stojanovich...st. kadet...-42...1. mjesto...thumbup
tibor ilesh...st kadet i junior...-52...1. mjesto...thumbup
andrej gudac...junior...-69...1. mjesto...thumbup
marin shushnjar...junior...-89...1. mjesto...thumbup


i to bi bilo to...mislim da sam par osoba krivo napisala...tak da ih molim da mi ne zamjere...

danas vam vishe nishta nemam za rech tak da vas pozzdravljam s puno pusicakisskisskisskisskiss...bye...bye...wavemahwavemahwavewavemahmahwavewavemahwavewavemahmahwavemahwavemahwavemahmah

- 17:13 - Love... (68) - Peace... - Respect...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.