< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMenTaRi...Da/nE?

Linkovi

Kika B.
Nina
Tina
Kamikaza
Iva
Smoky
Irena
Pepe S.
Pepe M.
Nikolina B.
Kika S.
Zuzica
Maya001
Stela

Za dizz:
Hipi dizajn
Tinchy
Replay
Rizla&Strudla

About me...

nick...fran...miki...velika...papashtrumf...frenky...
rodjendan... 15.05.1993.
razred...prvi...osam...
naselje...rijeka...
bavim...se...sportom...tj...kickboxingom...i...TKD-om...
u...mojoj...ekipi...su...
kika b, mini, nikolina g, marija, pugy, shkuki, filipa, koshir, kika s, tina, kim, smoky, renchy, tibor, lucija, marky, keze, sarah, tea, valentina m, pchelica maja, irena, petra s, petra m, viki, nikolina b, igor g, ive, nata od zanata, chakfu, marko s, anes, beljulji, zinka, azra, nina, darija, lea, ida, urkelica, dominik, bobo, simke, phillip, matko, zhoko, luka t, saky, andrej, igor iz lukezha, paulo, mario, ratko, dino, jasmin, sheggy, sebo, berlot, nina s vezhice, lenchy,


moja...velika...obitelj...

lucija...baka...
viki...baka...
koshir...deda...
marija...mama...
shkuki...tata...
nikolina g...teta...
mini...sestra...
kim...sestra...
petra m...sestra...
irena...sestra...
sebo...brat...
chakfu...kcher...
kika s...unuka...
berlot...nechak...


P.S. ako sam koga zaboravila...podsjetite me u komentarima...i ako se tko ljuti shta sam ga...ili nju zaboravila...molim ga...ili nju da mi oprosti...hvala...

utorak, 19.02.2008.

tek tako...

...pa ovaj post...kao shta vam pishe u naslovu sam napisala tek tako...mislim zapravo nisam tek tako...zapravo je pravi razlog dosadazijev...nije da je meni dosadno...nego su neke osobe jako dosadne...npr...u komovima...svaki 5-i kom glasi...NAPISHI NOVI POST...haha...nemam pojma shta da vam napishem...haha...mogla bi vam staviti moju sliku...haha...to bi bilo dobro...dobra idejathumbup...ha...samo se nadam da se smokyy ne ljuticry jer sam tu sliku kopirala s njezinog bloga...hahasretan...stvarno se nadam da se ne ljutish...haha...inache s lijeve strane je moja frendica Kim...a s desne sam ja...haha...Free Image Hosting at www.ImageShack.us...nadam se da vam se slika svidja...haha...i htjela bih samo chestitat thumbupPepi M. shta je napravila blog...haha...sad skoro svi imamo blog...josh samo par osoba...i cijela ekipa ima...i vishe nemam pojma shta da napishem...haha...pozz svimawave...i velika slinava pussa kisssvakoj osobi koja chita ovu glupost...bye...bye...

- 16:44 - Love... (37) - Peace... - Respect...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.