< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMenTaRi...Da/nE?

Linkovi

Kika B.
Nina
Tina
Kamikaza
Iva
Smoky
Irena
Pepe S.
Pepe M.
Nikolina B.
Kika S.
Zuzica
Maya001
Stela

Za dizz:
Hipi dizajn
Tinchy
Replay
Rizla&Strudla

About me...

nick...fran...miki...velika...papashtrumf...frenky...
rodjendan... 15.05.1993.
razred...prvi...osam...
naselje...rijeka...
bavim...se...sportom...tj...kickboxingom...i...TKD-om...
u...mojoj...ekipi...su...
kika b, mini, nikolina g, marija, pugy, shkuki, filipa, koshir, kika s, tina, kim, smoky, renchy, tibor, lucija, marky, keze, sarah, tea, valentina m, pchelica maja, irena, petra s, petra m, viki, nikolina b, igor g, ive, nata od zanata, chakfu, marko s, anes, beljulji, zinka, azra, nina, darija, lea, ida, urkelica, dominik, bobo, simke, phillip, matko, zhoko, luka t, saky, andrej, igor iz lukezha, paulo, mario, ratko, dino, jasmin, sheggy, sebo, berlot, nina s vezhice, lenchy,


moja...velika...obitelj...

lucija...baka...
viki...baka...
koshir...deda...
marija...mama...
shkuki...tata...
nikolina g...teta...
mini...sestra...
kim...sestra...
petra m...sestra...
irena...sestra...
sebo...brat...
chakfu...kcher...
kika s...unuka...
berlot...nechak...


P.S. ako sam koga zaboravila...podsjetite me u komentarima...i ako se tko ljuti shta sam ga...ili nju zaboravila...molim ga...ili nju da mi oprosti...hvala...

nedjelja, 03.02.2008.

Karnevali...

u petak sam ishla u pashac malo se zabavitpartyparty...naravno i tamo su mashkare...bilo je jako fun...kad smo doshli bilo je malo dosadnozijev...ali poslije su se svi razvedrili...upoznala sam neke nove ljude...neki frendovi od iveta...zovu se paolo i igor...okthumbup su...bilo je svachega...ali uglavnom taj dan...odnosno tu noch sam prespavala kod kike b...preshle smo joj skoro cijelu igricu NFS carbon...drugi dan smo krenule u grad jer je ona prespavala kod mene...pa smo malo ishle do grada...bile smo malo mekanjami...ishle smo se malo udebljatfino...shala...drugi...odnosno trechi dan smo ishle u crkvu...moramo zbog krizme...poslije smo ishle do grada gledati mashkare...bilo je svakakvih ljudi maskaranih u svashta...od ptica do fear fucktora...sad sam doshla doma pa sam se malo sjetila mojih blogera...i sad vam trenutno pishem novi post...nemam pojma shta da vam napishem...pozzwave to...kika b...mini...kamikaza...paolo...ive...igor...kim...chakfu...natali...i ostalima...i pussakiss svima vama...

- 16:53 - Love... (17) - Peace... - Respect...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.