< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMenTaRi...Da/nE?

Linkovi

Kika B.
Nina
Tina
Kamikaza
Iva
Smoky
Irena
Pepe S.
Pepe M.
Nikolina B.
Kika S.
Zuzica
Maya001
Stela

Za dizz:
Hipi dizajn
Tinchy
Replay
Rizla&Strudla

About me...

nick...fran...miki...velika...papashtrumf...frenky...
rodjendan... 15.05.1993.
razred...prvi...osam...
naselje...rijeka...
bavim...se...sportom...tj...kickboxingom...i...TKD-om...
u...mojoj...ekipi...su...
kika b, mini, nikolina g, marija, pugy, shkuki, filipa, koshir, kika s, tina, kim, smoky, renchy, tibor, lucija, marky, keze, sarah, tea, valentina m, pchelica maja, irena, petra s, petra m, viki, nikolina b, igor g, ive, nata od zanata, chakfu, marko s, anes, beljulji, zinka, azra, nina, darija, lea, ida, urkelica, dominik, bobo, simke, phillip, matko, zhoko, luka t, saky, andrej, igor iz lukezha, paulo, mario, ratko, dino, jasmin, sheggy, sebo, berlot, nina s vezhice, lenchy,


moja...velika...obitelj...

lucija...baka...
viki...baka...
koshir...deda...
marija...mama...
shkuki...tata...
nikolina g...teta...
mini...sestra...
kim...sestra...
petra m...sestra...
irena...sestra...
sebo...brat...
chakfu...kcher...
kika s...unuka...
berlot...nechak...


P.S. ako sam koga zaboravila...podsjetite me u komentarima...i ako se tko ljuti shta sam ga...ili nju zaboravila...molim ga...ili nju da mi oprosti...hvala...

petak, 01.02.2008.

Aaahoj!!!!!!!!!

ljudi moji...nemam pojma shta da vam napishem...ali bilo bi u redu od mene da vam nesh napishem...i tako sam sam htjela rech da nechu mjenjat dizajn jer mi je ovaj simpa...i htjela bi vas pohvalit u vezi pisanja komentarathumbup...pogotovo kiku b i Nincy...Crazy girl...i htjela bi vam zahvalit na njima...i samo tako nastavite...nadam se da ste zadovoljni u vezi ovih novih slikica...
jako sam ponosna na sebe jer sam neshto napisala jednom dechku koji mi se svidakiss...i rachunam na vas da chete me podrzhat u vezi natjecanja jer najvjerojatnije chu ichi u Vrpolje na natjecanje iz TKD-a...jedva chekam...i zamolila bi Ninchy...Crazy girl da mi napishe u komovima tko sve ide tako da znam...please...
i tako nemam pojma shta da vam napishem josh jer jednostavno mi se trenutno nishta ne dogada u zhivotu...kad mi se neshto pochne dogadat odma vam napishem...i tako pozdravljam sve koje poznam i ne poznamwave...pussakiss

- 15:16 - Love... (14) - Peace... - Respect...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.