MOJA AUSTRALIJA

ponedjeljak, 11.02.2008.

SKUCAVANJE I KAMATE

bangUpravo sam procitao vase komentarei pohranio svoj komentar,sad sam na mukama jer neznam o cemu bih vam pisao.Sydney girl je dotakla temu o stanarinama i drugim skupocama.Tocno je sto ona pise,stoga treba biti oprezan u donosenju odluke o dolasku u Australiju.To vam pisem iz toga razloga da nebih ispalo da nekoga nagovaram na dolazak ovamo.Zna se da sam ja poceo sa ovim stranicama u zelji da opisem povijest Australije i Aboridana.Trajalo je to prilicno,bilo je i komentara od kojih su neki predlagali da pisem o Australiji danas i kako se zivi.Na neki nacin citaoci su oblikovali o cemu cu pisati.Sad da predemo na stvar;Skupoca je velika nema govora o tome,cijene kuca su preko $200 000 i to ohoho,st anarine jesu visoke,kamata je u porastu (trenutno je 9%),bas danas najavljuju jos 1/4.Naravno ovom novom rukovodstvu su krivi oni ispred,ovima oni su krivi sto znaci nitko nije kriv.Ljudima ostaje da se pate i otplacuju svoje kredite.Doslo je vrijeme da cekineki(mozda mnogi) i ostati bez kuca.Narocito u Sydney-u gdije su kako kazu mnogima dali vrlo riskantne kredite.Sto znaci da su imali jako malo svoga novca (uloga) te su puno posudili jer nitko nije smatrao da ce kamata da skoci.Tako je trenutno u Americi,a posto mi sve kopiramo od njih tako smo kopirali i to.Na kraju krajeva ljudi se ipak snalaze nekako jer kako sam u proslome blogu pisao ,mi svi dolazimo iz siromasnijih zemalja gdije nam nista nije bilo servirano vec smo se morali snalaziti.Kad smo se mi skucavali cijene kuca jesu bile manje nego sad,ali i place su bile dosta manje.Boris se i snalazis kako mozes i gdije mozes (nekad je bolje biti prvi u selu nego drugi u gradu).Nadi predgrade koje je jeftinije,nemora se zivjeti u gradu,kupi stan ako nemozes kucu i sl.Korak po korak usput rastes i ti i tvoj kapital.Toliko bih za sada.Puno pozdrava.thumbup

- 08:23 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com