MOJA AUSTRALIJA

ponedjeljak, 21.01.2008.

KAK TO IZGLEDA (3)

mahPravo da vam kazem neznam odakle bih poceo;Vidim ljudi su zainteresovani za svasta,u oci mi je upala izjava jedne gospodice koja je rekla da se tu osjeca kao da je u pemziji jer sporo se zivi.Stovana gospodice ja bih bio sretan ako bih mogao tako da zivim.Zivot na brzinu(zivot u Australiji)je prepun stresova kako fizickih tako jos vise psihickih.Kad sam dosao i bio pun elana moram priznati da mi nije smetalo.Inace po prirodi sam brzi kako u poslu tako i prosudivanju kakve poteze napraviti.Pokazalo se da smo brzina i ja bili stvoreni jedno za drugo,narusi zdravlje i ubrza proces starenja.Tako danas kad mi nije dovoljno 2 kutije svijeca za rodendansku tortu ,dobro bih mi doslo malo sporijrg tempa.Prije par godina zena i ja smo bili u Zadru u nocnom zivotu,kad smo izgladnili taman smo naisli na jedan restotan po imenu 'Na po ure".Posto smo mi dosli iz brze Australije sudeci po imenu restorana zakljucili smo to ce biti na brzinu(mislili smo za po ure).Uzelo im je vise od jedne ure,naravno mi smo bili isfrustrirani,kao to nam se nebih desilo u Australiji i slicni nasi prigovori pomjesani nasim karakterom i naravno pokondirenoscu (mi smo iz Australije)Budale trebali smo da uzivamo ,jer to nam je bila bas dobra prilika da malo ohladimo,da spustimo loptu na zemlju.Ako na ove stranice naleti netko iz Na po ure savjetujem im da nemjenjaju takav ritam, jer koliko vidimo i iz toga se ima nesto nauciti.XXXXXX"BINGO"Evo istog trenutka mi je nadosla tema o cemu danas da vam pisem?Radi se o tome sto se desava sa porodicama koje dodu ovamo.Misli se na roditelje i dijecu.Kako sam va vec pisao da drzava za pocetak svakoga drzi na socijalu i daje primanja.Takoder onima koji imaju dijecu daje dodatnu pomoc na dijecu,cak ih bodri da naprave jos koje jer Australija vise vili radnu snagu koja se ovdije rodila i odgoila.(Neki se odluce da se samo time i bave(pravljenjem dijece)i to im cak postane nacin zivota.Ima jako puno samohranih majki sa po cak i preko 10-oro dijece (naravno ne od jednog oca).Pare na tu dijecu dobivaju sve dok dijeca zive sa njima,to je obicno do 16 godina poslije cega dijeca pod svaku cijenu zele da napuste roditeljsko gnijezdo,jer tad poslije 16 nitko im nemoze nista.Naravno poslije 16 drzava prihvata njihovo osamostaljivanje i naravno dat ce i njima primanje oko $700-$800 mijesecno.Naravno roditelji se neslazu s time jer naravno zajedno bih im bilo bolje.Cesto se desava da dijeca lazu nesto protiv roditelja ,kao da su im roditelji bili losi,cak da su ih silovali i slicne gluposti.Samo da se drzava zauzme za njih i da prihvati njihovu Aplication apikaciju za ostvarivanje primanja.Naravno te pare sto dijeca dobivaju nisu dovoljne za podmirivanje rezija ,recimo stanarina za koju treba makar $600.Napravili su kombinaciju da zive u zajednici sa nekim ko je obicno kao i oni.Znadete mlade i njihovu odgovornost prema obavezama,naravno neplacaju se racuni,svatko bih da trosi a nitko da plati.Luda kuca,nered,spava tko s kime stigne,roditelji s enekad umjesaju da odvuku svoje dijete iz takve lude kuce sto znaci da su bespravno uzeli zakon u svoje ruke i dabome bivaju kaznjeni,cak mogu i u zatvor.Za drogu da vam ni nepisem jer to vam je nazalost poznato i tude.Usput kad setam cuku gledam dijece ima otprilike 10 godina starih,zavlace se tamo ispod nekog mosta i sprejaju lak iz kantice u najlon vrecicu i to udisu,vriste,valjaju se.Boze sacuvaj,kad to vidis i mislis na kome ce buducnost da ostane dode ti da povratis.Zakljucak je da mogu da rade sto god nhoce,a da im nitko nemoze nista.(Mladim blogerima "Vi nemojte da budete takvi jer to vas vodi samo u propast"Toliko za sada i pozdrav svima.PS spremam naredni.headbang

- 06:46 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com