MOJA AUSTRALIJA

subota, 19.01.2008.

HVALA NA POSJETI

rolleyesHuh,neznam kako da pocnem?Strasno me iznenadilo koliko vas je logovalo na moje stranice,takoder da sam dosao na prvu stranicu po drugi put.HVALA-HVALA svima posjetiteljima i urednicima Hr-Bloga.Koliko vidim moje stranice su postale zanimljive onog momenta kad sam skinuo nase migrantske gace i pokazao pravu istinu.Sta se moze istina je istina i nemoramo je se stidjeti,dapace smatram da je nasa duznost da je kazemo jer jedino na takav nacin (u kombinaciji sa sjajom Australije i nas kad dodemo u posjetu)Ljudi mogu dobiti kompletnu sliku o zivotu u Australiji. Nekima sigurno nece biti drago da im se skidaju gace,ali sta mozemo istina je istina.Takoder mi je duznost da kazem da nisu svi takvi,ima ovdije isto tako dosta nasih ljudi koi su uspjesni(vrlo uspjesni)ima i milijunasa maravno necu spominjati njihova imena jer nebih bilo lijepo.Ima nas novinara ,politicara(glavna PM u demokratskoj stranci je na primjer hrvatica,velikih biznismena ,sportasa,vlasnika rudnika,puno raznih sitnijih i krupnijih biznisa,da nenabrajam.Nebi zelio njih uvrijediti.Pravo da vam kazem nebih zelio uvrijediti ni ostale na koje se moji tekstovi odnose.Sve se moze protumaciti i opravdati zasto je nesto tako kako je?Na primjer ljudi koji su sosli prije 30-ak-40-ak godina cesto su docekivani u lukama (jer se tad dolazilo brodom)da bih bili zgrabljeni od poslodavaca i istog momenta dobili poso.Ekonomija je bila u strasnom porastu te nisu imali dovoljno tadne snage.Posto su odmah poceli raditi nisu niti imali vremena da uce Engleski niti ista ostalo,takoder njihova dijeca su cesto odrala bez njihovog prisustva i bez njihove kontrole.Sto je naj gore da i danas kad je posla malo i vrlo tesko se zaposliti ima takvih medu nama mladima.Kad nema pozla znaci ima vremena da se malo prosvijeti,da nauci engleski sto bih se reklo da se malo emancipuje,da s vidi gdije se doslo ,kao ova zemlja izgleda i sl.Evo jedan primjer poznam jednu mladu osobu koja je inace medicinska sestra koja moze bez problema da se zaposli jer je veliki nedostatak medicinskog osoblja.Nije naucila Engleski nece da radi nego je na teretu nama koi placamo taxu (porez).Svu snagu je posvetila vanjskom izgledu i imidu,kad pricate s njom kao diplomata,sve zna,svatkome zavidi tko je nesto postigao.Pravo da vam kazem mi koji radimo sve ove godine u njenom prisustvu se osjecamo vrlo neprijatno,skoro da bih trebali da se postidimo zbog toga sto radimo.Lijepo se oblaci,presvukla se zlatom,kad ide tu na holidej ode na kvarcanje da napravi ten pa kad se tu vama pokaze da izgleda kao Holivudska diva.Salje pogresnu sliku o nasem zivotu.Tko redovno prati moje stranice moglo se pronaci sto je prava Australija?Prava Australija je to da dok ste jos u avijonu iznad Australije vi vec tad treba da pocmete da klimatate nogama (kao cuko kad ga stavljate u vodu da pliva)jer brale moj dolje kad sletis ceka te trka zivota.Moras biti spreman na sve sto se baci na tebe jer sistem je tako postavit da je kao u zivotinjskom carstvu zakon jacega.Jako brzo se zivi,cak prebrzo.Mislim da kroz to sve treba sacuvati makar dusu jer tijelo nemozes sacuvati.XXXX Evo na kraju cu vam napraviti jedan blog.Procitali ste kad sam opisao kako ljudi ostanu na mentalitetu vremena iz kojega su dosli,pronasao sam da se to takoder moze iskoristiti u upotrebiti u korisne svrhe.Naprimjer ako netko proucava povjest jezika,kako se nekad pricalo,ako netko sakuplja stare recepte za jelo,kolace,kako su se obavljali razni obicaji.Mogu vam sa sigurnoscu reci da je Australijska dijaspora pravi rudnik,a siguran sam da je tko i u drugim dijasporama.Da vas nebih vise gnjavio za veliki stivom ovdije cu zavrsiti i idem spremati slijedeci blog.Do tada ostajte mi pozdravljeni'u nadi da sam vas zabavio.mah

- 03:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com