MOJA AUSTRALIJA

utorak, 11.12.2007.

MRTVE LUTALICE

smokinDanasnji blog se sastoi iz dva djela prvi je malo auto biografski,a drugi uobicajni:Vidim posjete ima vise negoli kod mene inspiracije.Znam reci cete na to se vadis svaki put kad se od tebe nesto ocekuje.Tako je upravo i ovaj put stvarno neznam o cemu bih pisao ,pravo da kazem meni vise nisto nije interesantno ni cudnovato jer ovdje sam vec godinama pa sam se navikao.Naj bolje funkcionisem na zadanu temu ,kad me netko nesto upita da potrazim ili tako slicno.Za danas sam odlucio da blog naslovim Mrtve lutalice .Jednom davno sam citao jednu knjigu koja se tako zvala,opisivala je nas emigrante i naz sivot u Australiji,davno je to bilo mada se cesto sjetim nekih detalja iz nje jer se u zivotu sretnem sa pomenutim.Sto se Australije tice i zivota u njoj moglo bih se reci da je drugi svjet(znamo svi dobro sta je drugi svjet)posto mi dosljaci tumbaramo okolo logicno je da smo mi svi mrtve lutalice.Ovo pisem is tog razloga da skrenem paznju mladim ljudima koi su obsjednuti time da dodu u Australiju,da u tome svemu postoji i druga strana.Ako dolazite ovamo morate biti spremni da ste za prethodni zivot mrtvi(ne odjednom nego ce vam se to desavati postepeno ,a desavat ce se na taj nacin da ce sve manje ljudi (prijatelja )pitati sa vas,sve manje cete dobivati cestitki za bozic i novu godinu i miliun drugih nacina i razloga.Danas imamo takvu kompijutersku tehnologiju da stvarno mozemo biti u kontaktu i svakog trenutka znati jedni za druge,ali eto iz nekih razloga nemozemo.Sto se E-maila tice moze ga se napisati z a 3-4 sekunde ,ali eto nema se vremena.Dosta o tome za trenutak sam zaboravio da dolazi bozic i vrjeme prastanja.Stoga prastamo jer druge nemamo.Drugi dio"Teski kapitalizam"Kako opisati sto je kapitalizam? Nema stida nema pravde to bih bio naj jednostavniji opis.Za kapitalizam se jedino moze reci da je dobar ,ako ste jedan,ako niste onda nije dobar.Ako radite u tvornici ili na bilo kom mjestu gdije imate sefa nad glavom.U njegovim ocima ste isto kao bilo koja druga masina(cak i bolji jer ste masina u koju on nesipa gorivo niti mazivo)nastoi da sto vise izvuce iz vas ,a da vas sto manje plati.Ako ste dobar radnik u to gore za vas jer ce vas pretrpavati sa poslom,ako niste bas tako dobar radnik,strepi vam otkaz nad glavom.Kad vide da ste uzeli kredit i kupili kucu tek onda postaje jahanje jer zna da vas sad ima u rukama i da vam radi sto god hoce jer vi nemate izbora.Nitko nezeli da izgubi kucu na samom pocetku.Bio je donesen novi zakon po kome su radnici izgubili i ono malo prava sto (ako) su imali,ali eto igrom slucaja nedavno smo imali glasovanje gdje je Liberalna (gospocka )stranka izgubila a pobjedila Laburisticka (radnicka) Stoga se novi premijer Kevin Rad zakleo da ce ukinuti taj zakon.Zivi bili pa vidjeli.Stovani moji citateli toliko bih za danas.Zelim vam svima sretan Bozic i Novogodisnje praznike.Ps umolio bih vas da ostavite koi komentar to bih mi bilo kao Bozicna cestitka.Bok decki bok puce.pjeva

- 08:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com