MOJA AUSTRALIJA

ponedjeljak, 26.11.2007.

ŽIVOT U AUSTRALIJI

thumbupEto proljece je vec pri kraju i blizi se ljeto,a ja nikako da objavim sledeci blog,Dosta je posla po vani,kosenja trave sredivanja baste i sl.Obecao sam da cu pisati podrobnije o zivotu i nekim aspektima skucavanja(u naj kracim crtama kako to ovdje izgleda )Pocet cu od samog pocetka:Sto se desava po dolasku u Australiju ,ako se dode kod rodbine znaci ima se prvi smjestaj,naredni dan se ide u banku gdije se otvori bankovni racun na novo doslu osobu ili osobe,zatim se ide u socijal bdje se dobije hrpa formulara koja se treba sto prije ispuniti i predati nazad u socijal tako da se sto prije pocme dobivati primanje od drzave(koje je inace svaki drugi tjedan pojedinac dobiva oko $800,a supruznici oko $1500 mjesecno)ove sume nisu 100% tocne jer nisam trenutno upucen.Takode mora se otici u biro za zaposljavanje da bih se trazio posao dok se primaju te pare,mada se tome vise posveti paznja kasnije dok se malo nauci Engleski.Drzava takode plati za oko 560 sati ucenja Engleskog,to bude dovoljno za pocetak za naj osnovnije,mada za pravo ucenje Engleskog treba 7 godina tako kazu.Sto se posla tice dosta ga je tesko dobiti tako da se mahom ljudi odluce da zive od drzave,a kasnije se lupaju u glavu kako nisu nista napravili.Kao sto sam rekao posao je tesko naci ,a jos ga teze zadrzati,zivot svakodnevni zivot je jako skup,a skucavanje jos skuple o tome sam vam pisao u proslom blogu.U trgovinu se ide jednom tjedno obicno cetvrtkom je r tad je isplata,kupuje se sa kolicima i za njih za dvoje ljudi treba oko $200 ,stanarina je oko $600 naj jeftinija,place to sam pisao u proslom blogu.Evo recimo za mene i moju zenu stedili smo godinu dana da bih naskupili $800 za nas prvi auto,namjestaj i bjela tehnika su se kupovali na kredit,a hrana nije bila toliko skupa.Sa bjelu tehniku i manji namjestaj mozete kupovati jeftino ,ali su prebacili skupocu na svakodnevni zivot (malte ne trebali bih hranu kupovati na kredit).Takoder auta su pojeftinila da bih se svatko mogao voziti u boljem autu i manje zagadivati jer su modernija i stedljivija.Toliko bih za danas jer ponestaje mi inspiracije.Hvalacool

- 08:17 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com