MOJA AUSTRALIJA

nedjelja, 04.11.2007.

SKUČAVANJE drugi DIO

MALI ABORIĐAN

smokinBlogami ovaj put sam stvarno podbacio;Nije me bilo duze na blogu,a razlozi su svakakvi,dosta sam zauzet,ponekad nebudem u doticaju sa comp,ponekad problemi sa comp itd.Naime sad kad sam napokon ovdje -lets rock.Obecao sam da cu vam pisti kako se jos moze skuciti na laganiji nacin.Trenutno u Australiji postoi zakon za ljude koi se skucavaju po prvi put drzava im daje $7000 za ulog i jos $7000 za prepisovinu.Kako sam vam pisao u proslom blogu o cjenama kuca sigurno cete reci pa to nije nista svejedno treba posuditi vise od $200 000.Tocno,ali ako se odluci i kupi stan koi se moze pronaci jos uvjek za $120 000do $150 000 i +.Situacija je vec bola,uz to ako se naskupi jos makar koliko recimo $5000+od drzave $14 000.Vec je bola situacija,tad se treba posuditi $100 000 i lakse se dise.Za tih $100 000 rata za otplatu izlazi izmedu $700 i $800 mjesecno.Toliko se placa i stan jer negdje se mora biti,to znaci bolje je onda otplacivati svoj stan nego placati drugome.Sigurno ce netko reci,ali to nije kuca nego samo stan.Je ali treba biti strpljim(strpljen spasen).Posto cjene nekretninama rastu neumoljivo.Treba se strpjeti nekoliko godina zivjeti u svom stanu,a ne placati drugome i cekati da mu cjena poraste dovoljno da kad ga proda i da mu profit od njega bude dovoljan za dobar ulog za kucu i to bih bilo to.Da bih vam slikovito bilo jasnije kako je to moguce.Recicu vam jedan primjer (u periodu od 1996 do 2002 cjene nekretninama su se utrostrucile) zamislite za samo 6 godina.Toliko za danas i budite mi pozdravljeni.Bokfino

- 08:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com