MOJA AUSTRALIJA

subota, 29.09.2007.

TA ČUDNA AUSTRALIJA

partyEvo nakon duze pauze neaktivnosti na blogu razmisljao sam o cemu bih pisao,a da bude zabavnije.Dosao sam na ideju da pisem o Australiji kako sam je dozivio i sto sam vidio u cemu se razlikuje od Evrope.Kao prvo po dolasku u Australiju primjetio sam da je drugaciji miris zraka,drugacija dnevna svijetlost( dosta je jaca,stoga sam dugo vremena nosio suncane naocale)Na putu sa aerodroma primjetio sam da se vozi pogresnom stranom(lijevom),Kasnije sam primjetio da vecina ljudi pise ljevom rukom.Mnogi ljudi nose u ruci flasu vode ili koka kole(posto je zrak drugaciji lako se dehidrira pa se zbog toga nosi flasa vode)Kasnije sam primjetio da se zitarice kose u Prosincu i Sjecnju za razliku od Hrvatske gdje se kosi u Kolovozu.Kako su nekad ljudi znali reci netkome dabogda kosio zito za bozic(ovdje to normalno).Kad smo vec kod bozica,ovdje se bozic slavi u ljetu,a Nova godina se ceka na plazi uz more.Godisnja doba su podjeljena na strogo kalendarski prvog Prosinca pocima ljeto,prvog Ozujka pocima jesen,prvog Lipnja pocima zima i prvog Rujna pocima proljece.Takoder za ljude koi rade placa je svaki tjedan(u privatnom sektoru) koi rade na drzavnom poslu svaki drugi tjedan.To mi se naj vise svidjelo ,ako se prevaris pa rano potrosis previse cekas par dana do druge plac,a ne dva ili tri tjedna.Putujuci po Australiji vidio na stocnim farmama da u ljetu stoku hrane sjenom jer trava isgori od sunca. Sto znaci da ovdije goveda pasu travu u zimi,a u ljetu jedu sjeno.Kad se ispusti voda iz kade na vodi se stvori matica koja se vrti na suprotnu stranu nego u Evropi.Takoder u podne (12.00) na nebu u isto vrjeme mozete vidjeti i mjesec i sunce.Toliko za sada nadam se da cu se dosjetiti jos zanimljivih stvari do sledeci put.thumbup

- 08:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.09.2007.

AUSTRALIJA DANAS

partyEvo napokon smo dosli do Australije danas.U prethodnim blogovima sam pisao o Aboridanima i njihovoj povjesti,nadam se da je bilo posjetitelja koima se svidjelo,mozda je netko nesto i naucio.Za pisanje o Aboridanima sam se odlucio is tog razloga !Posto sam prvo odlucio da pisem o Australiji dosao sam do zakljucka da se nemoze pisati o Australiji a da se nespomene Aboridane.Pronasao sam nekakvu literaturu iz koje bih prevodio i tako je pocelo.To neznaci da sam sa Aboridanima zavrsio,ali sam odlucio da prekinem i da nastavim pisati o Australiji smatrajuci da su ljudi vise zainteresovani o tome.Iskoristio bih ovu priliku da se zahvalim svima posjetiteljima moih stranica .Nadam se da vam je bilo zabavno."Australija Danas"Australija je stabilna demokratska zajednica sa vrlo iskusnom radnom snagom i vrlo konkurentnom ekonomijom.Danas Australija broji 21 mil stanovnika i jedina je nacija koja upravlja cjelim kontinentom.Australija je vise etnicka zemlja pored domorodackog stanovnistva (Aboridana) u njoj zive ljudi iz vise od 200 zemalja.Australija danas spada medu naj bolje svjetke ekonomije sa visokim uzrastom,niskom inflacijom i niskim kamatama.Sa tako reci neogranicenim kolicinama(fizickih resorsa) rudnih bogatstava,minerala,drva,stoke itd Australija ima jako visok zivotni standard.Australija je ulozila znatne kolicine tog bogatstva u izgradnju infra strukture, takode u skolstvo,transport,trening i zdravstvo.Australija ima oko 10 mil vrlo sposobne radne snage. Upravni kadar je sa medunarodnim iskustvim,a vise od polovice radne snage u Australiji posjeduje diplomu ili odredenu radnu kvalifikaciju.Posto u Australiji zivie ljudi iz vise od 200 sto znaci da mnogi ljudi pricaju mahom po dva jezika.To se takoder dobro pokazalo u medjunarodnim poslovnim vezama.(Oko 4.1 miliun ljudi prica jos jedan jezik osim engleskog)Australijska multi enicnost i poznavanje dosta jezika je atraktiralo mnoge biznise iz svijeta koi su ulozili kapital u Australijsku ekonomiju.A to sve zahvaljujuci tome sto je Australija otvorila svoja vrata migrantima iz cjelog sijeta .U zadnjih 50-ak godina Australija je primila oko 6 mil migranata(doseljenika),a od toga 600 000 izbjeglica.Postovani citatelji to bih bilo sve za sada,nadan se da ce vam se svidjeti.pjeva

- 11:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com