Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari offff :o

...::MALO O MENI::...

E evo ovdje možete saznati malo više o meni pusa:..

petra

..::o meni::...
Ime:Petra
Prezime:pa nije bitno
Nadimak: Malla ( s dva l)
Datum i god. rođenja:11.4.1994.
Razred:7
....::naj::...
-boja:crna, bijela, zelena
-broj:9-tak piše u horoskopu
....::volim::...
-SVOJU NAJ B.F.4.E.-JELKU
-jednog malooog
-cajke
-frendove
-slatkiše (obavezno čokoladu i lizalice)
-pjevat
-plesat
-party
-make up
-spavati (ljenčariti)
-sladoled
-kino
-izlaziti
-kompjuter
-tv
....::ne volim::...
-bahate
-umišljene
-neke osobe
-školu
-laganje
....::slušam::....
-cajke
-metal
-nešto domaćeg
-rnb
-pop
-hip-hop
-tehno
....::ne slušam::...
-teški metal
-klasićnu klazbu
-mamu i tatu
...::ljubav::...
-sretno zacopana


evo vam neke blogove koje MORATE posjetiti:
moja b.f.4.e. -Jelka
Dora
Matea
Ema
Leon-stari
Leon
moj i Baričin

Ej. ljudi nezz kaj da pišem u boxove!!! Pa jel imate kakav prijedlog!!!????!!!!
Baš mi se i neda pisati neke rijeći teksa. A i neki su mi rekli viceve... pa ne baš!!!
anketu. to mi je već postalo glupo. slike ufff imam ih dovoljno ma previše u postu!!!!!
Više o meni -ne malo o frendovima pa mogli bi.... ali imam ih puno pa mi se nebi dalo toliko pisati a da napišem samo najbolje onda bi se neki ljutili tako da...... ni to ne.... uffff pa kaj da pišem i kaj da stavim nemam pojma! Ajde bum još razmislila i obavezno mi dajte prijedlog kaj da pišem pleas.......




..::SVAŠTA I SVAŠTA::...

Evo jedna pjesmica koja mi se jako sviđa stalno ju pjevam hehe


Free Music

Free Music



Free Music

mali stihići (btw. neke sam smislila a neki su onakvi tj. većina ih zna valjda)

...::kad bih bar mogla kupiti malo sreće, malo ljubavi, malo dobrote i nježnosti te i nekog vrlo dragog kako bi to sve promiješala i ulila u sebe ali neznam kako ni kako da to kupim:::...

....::kad bi svijet imao samo ono što treba, nitko ne bih bio sretan jer ljudi su pohlepni i žele samo ono što žele i nije ih briga za druge::....

...:: kako bi svijet bio sretan??? kad bi svatko imao nekog ko će ga slušati, djeliti savjete i voljet te a ne onoga ko će ga izdati::...

...::prijeteljstvo! To je tajnovito vezivo duše! Ono što život slatkim ćini! i što cijeli svijet drži na okupu::..

....::ali kako bi barem mogla saznati koje je ovo vrijeme kako je došlo do toga da se svi brinu samo o sebi i lažu samom sebi kako bi preživjeli::...

...::prijeteljstvo je uvijek slatka odgovornost, nikad povoljna prilika za uspijeh::...

...::Prijateljstvo je od svega najteže objasniti. to nije nešto što se ući u školi. ali ne spoznate li smisao prijateljstva, niste naućili uistinu ništa::...

...::čovjek može živjeti bez ljudi, ali ima potrebu za prijateljem::..

....kada si tužan, on je uvijek tu uvijek će t nasmijati. Kad ti je potrebna nježnost nježno te zagrli i život ti se ćini ispunjenijim. kada plaćeš on će te zagrliti bez obzira želiš li to il ne, zato jer će ti biti lakše i on to zna!! ali ko je taj on prijatelj ili??? tj. kako ga ti smatraš kao on??::...

...::čak i najmanja ljubaznost govoti: stalo mi je do tebe govori:mislila sam na tebe, i time nam uznosi srce::..

...::prijatelj ti smije reći ono što ne želišreći sam sebi::...

...::kad prijatelji prestanu biti iskrenii jedan drugomu korisni, svijet gubi sjaj::...

...::s prijateljem slobodno možeš biti svoj zbog toga je i tvoj prijatelj::...

...::prijatelj je osoba s kojom mogu biti iskrena. pred njima mogu glasno misliti::..

...::ako se ikada osramotiš, prijatelj se neće tebi smojati nego će te se zajedno smijati tome::...

...::kako li se samo ljudi srame kako li samo sve drže u sebi i razmišljaju da bar mogu u sebi imati prijatelja kako bi tako mu mogo prićati sve ali uistinu ak ti je prijatelj on ti je u duši i saslušat će te uvijek ma koliko god ti bilo neugodno::...

...::i niko vas neće moći rastaviti jedino osim vas same::...












srijeda, 28.05.2008.

....::IZLET~TERENSKA NASTAVA::...

u ponedeljak smo išli na izlet tj. terensku nastavu išli smo u osjek kopaćki rit i tikvež i svratili smo u đakovo! A pošto je to bila terenska nastava svako je moro sve slušat i radit kasnije plakate iz toga zapravo referat.
dođivljaj: super, malo glupo......
sad ću vam ja to sve opisati
Kada smo išli tam s busom bilo je suuuper. ema je uzela kazić i navinuli smo cajke sve dok nam raska nije uzela kazić i glupi mrzljak (onaj reterdirani) mi strga cd. pa jebem ti mater joj...
i onda smo mu napisali popis sve moguće i nemoguće i sve nam to sada treba stavit na cd.
ali bilo je super. i nadam se da jozu vuše noge ne bole heehehehehehehehehehehehehe.
iiii tak

Punk

I kad smo se vraćali stalno se derala na nas i sjela tam k nama i neda nam mira a joj.
a kaj je naj bolje na kraju se nismo toliko derali i tak skakali praktićki bili smo mirni i ivana se tam gađala s jaknom i onda mi krivi! onda nam govori da smo najgora generacija da jadni naši muževi i žele da baš ju zanima kakva će naša bit djeca ??????? a jadna
.....i da rekla nam je da smo jopice a to su majmuni a je jadna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i tak da nam je sam pokvarila terensku nastavu ali kaj ćeš bolje to nek da smo u školi!

funky

JOj danas sam lijepo završila u potoku weee kak sam sretna. NOOOT. njih deset na mene supeer. i kak sam opala u potom šmrc. a tam blata jojojojojojj. užasno. i tak danas sam se oprala . hehe lol


funky diva

I više nezz kaj da pišem.
a niš idem ja sad. i komm mi plizzzz
ajde kizzzzzz
cmok

ps. evo vam malo slikica
btw. nisam ja neka škrica
slobodno si uzmite slike (dok se nisam predomislila hehe) i mislim naravno ako vam se uopće i sliđaju hehe
ajde sad fkt idem cmooook

lips

lips

LiPS

lips

Lips

lips

lips

lips

lips,lips,lips,lips,lips,bethflor tabar

lips sexy

lips sexy

Lips Stars

Usta mi se baš sviđaju lol
pa zato evo ih još
heheheeh

lips

Cherry Lips

lips

lip

AHHH dosta slikica idem papa kommajte mi pusa



| Tvoj trag! (39) | ... | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.