Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari offff :o

...::MALO O MENI::...

E evo ovdje možete saznati malo više o meni pusa:..

petra

..::o meni::...
Ime:Petra
Prezime:pa nije bitno
Nadimak: Malla ( s dva l)
Datum i god. rođenja:11.4.1994.
Razred:7
....::naj::...
-boja:crna, bijela, zelena
-broj:9-tak piše u horoskopu
....::volim::...
-SVOJU NAJ B.F.4.E.-JELKU
-jednog malooog
-cajke
-frendove
-slatkiše (obavezno čokoladu i lizalice)
-pjevat
-plesat
-party
-make up
-spavati (ljenčariti)
-sladoled
-kino
-izlaziti
-kompjuter
-tv
....::ne volim::...
-bahate
-umišljene
-neke osobe
-školu
-laganje
....::slušam::....
-cajke
-metal
-nešto domaćeg
-rnb
-pop
-hip-hop
-tehno
....::ne slušam::...
-teški metal
-klasićnu klazbu
-mamu i tatu
...::ljubav::...
-sretno zacopana


evo vam neke blogove koje MORATE posjetiti:
moja b.f.4.e. -Jelka
Dora
Matea
Ema
Leon-stari
Leon
moj i Baričin

Ej. ljudi nezz kaj da pišem u boxove!!! Pa jel imate kakav prijedlog!!!????!!!!
Baš mi se i neda pisati neke rijeći teksa. A i neki su mi rekli viceve... pa ne baš!!!
anketu. to mi je već postalo glupo. slike ufff imam ih dovoljno ma previše u postu!!!!!
Više o meni -ne malo o frendovima pa mogli bi.... ali imam ih puno pa mi se nebi dalo toliko pisati a da napišem samo najbolje onda bi se neki ljutili tako da...... ni to ne.... uffff pa kaj da pišem i kaj da stavim nemam pojma! Ajde bum još razmislila i obavezno mi dajte prijedlog kaj da pišem pleas.......




..::SVAŠTA I SVAŠTA::...

Evo jedna pjesmica koja mi se jako sviđa stalno ju pjevam hehe


Free Music

Free Music



Free Music

mali stihići (btw. neke sam smislila a neki su onakvi tj. većina ih zna valjda)

...::kad bih bar mogla kupiti malo sreće, malo ljubavi, malo dobrote i nježnosti te i nekog vrlo dragog kako bi to sve promiješala i ulila u sebe ali neznam kako ni kako da to kupim:::...

....::kad bi svijet imao samo ono što treba, nitko ne bih bio sretan jer ljudi su pohlepni i žele samo ono što žele i nije ih briga za druge::....

...:: kako bi svijet bio sretan??? kad bi svatko imao nekog ko će ga slušati, djeliti savjete i voljet te a ne onoga ko će ga izdati::...

...::prijeteljstvo! To je tajnovito vezivo duše! Ono što život slatkim ćini! i što cijeli svijet drži na okupu::..

....::ali kako bi barem mogla saznati koje je ovo vrijeme kako je došlo do toga da se svi brinu samo o sebi i lažu samom sebi kako bi preživjeli::...

...::prijeteljstvo je uvijek slatka odgovornost, nikad povoljna prilika za uspijeh::...

...::Prijateljstvo je od svega najteže objasniti. to nije nešto što se ući u školi. ali ne spoznate li smisao prijateljstva, niste naućili uistinu ništa::...

...::čovjek može živjeti bez ljudi, ali ima potrebu za prijateljem::..

....kada si tužan, on je uvijek tu uvijek će t nasmijati. Kad ti je potrebna nježnost nježno te zagrli i život ti se ćini ispunjenijim. kada plaćeš on će te zagrliti bez obzira želiš li to il ne, zato jer će ti biti lakše i on to zna!! ali ko je taj on prijatelj ili??? tj. kako ga ti smatraš kao on??::...

...::čak i najmanja ljubaznost govoti: stalo mi je do tebe govori:mislila sam na tebe, i time nam uznosi srce::..

...::prijatelj ti smije reći ono što ne želišreći sam sebi::...

...::kad prijatelji prestanu biti iskrenii jedan drugomu korisni, svijet gubi sjaj::...

...::s prijateljem slobodno možeš biti svoj zbog toga je i tvoj prijatelj::...

...::prijatelj je osoba s kojom mogu biti iskrena. pred njima mogu glasno misliti::..

...::ako se ikada osramotiš, prijatelj se neće tebi smojati nego će te se zajedno smijati tome::...

...::kako li se samo ljudi srame kako li samo sve drže u sebi i razmišljaju da bar mogu u sebi imati prijatelja kako bi tako mu mogo prićati sve ali uistinu ak ti je prijatelj on ti je u duši i saslušat će te uvijek ma koliko god ti bilo neugodno::...

...::i niko vas neće moći rastaviti jedino osim vas same::...












utorak, 13.05.2008.

....::DAN ZA DANOM::....

UFffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff......
ljudi nezz kaj da vam velim na starom sam blogu imala ćak i neki put prek 100 komm a sad!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kaj mi je blog stvarno koma nekuži???????!!!!!?????
ajd dobro!!!!!!!

i tak!!!
a nezz kaj da vam prićam!!
nema novog puno!!!!
e da
u subotu sam imala turnir i ušla sam u finale jeee weeee!!!! a i imam novi dress!!!!!!!!
super je dres meni je pre jeben!!!
e a u subotu dan mi je poćeo ono KOMA!!!!
prvo me zub boli jer mi je u zubu bio ljek kojeg treba izvadit ufff. onda mi je od mog plesnog partnera mama prvo s zihericom a onda su našli medicinsku iglu i stim mi je uff kak je boljelo sva sam se tresla, al ajd dobro!!!! onda imam na novom dresu kratke hlaćice i prek toga kao šos a nezz vam to toćno reč!!! i sad taj se šos miće kad radimo akrobatiku, joj sad mi tražili iglu i konac i sva sreća jedna žena je imala neke onu malu putnu kaj ja znam neke malo al važno je da je igla i konac!!! i super mi to sašili i nije prošlo 10 min!! mi radimo jednu akrobatiku i moj partner mi stane na šos i poprga ga na pola aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ja sam pošizila i onda smo cijeli iza dio odrezali al ok je izgledalo aallllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiii..... ufff!!!! i nisam znala kaj će mi se još neke loše deit i fala bogu nije nego sam ušla u finale hehe........
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,~°~°~°~°~,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

i čekaj te da se ja još sjetim kaj je još bilo ....lol....
inaće nisam baš neki emo (nisam uopće) ali neke slikice su mi fora...heeh


i nezz više kaj da pišem heeh!!! a niš idem ja sad i ostavljam vam sad još malo slikica i tak i molim vas da mi kommm!!
i ja vama sve vraćam !!!! ajde papa pusa svima!!!! papa
kissy kissy

pink

pink

pink

Punk

punk


i valjda je dosta ovo slikica heh ajde papa



| Tvoj trag! (42) | ... | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.