feel the spirit of angels and dragons...

08.05.2006., ponedjeljak

the vampire inside me

Imala sam naporan dan, ali mi se opet ne spava... reko bi Miha da sam vampir. Ko zna...
A on mi fali do bola. Već se dugo nisam osijećala ovak. Baš mi fali dio mene. Zvuči patetično, ali istina je. Jednostavno mi treba da bude kraj mene, da ga zagrlim ili poljubim kad mi dođe...

Sutra sam ujutro u školi kaj znači da se za 5 sati moram probudit.
Cijeli dan sam bila u pokretu, popila sam previše i sad mi je zlo i još mi se ne spava. Baš me zanima kak ću ja sutra izgledat.
Makar je totalno tipično za mene da izgledam ko smrt... Opet nešto vampirsko u meni. :)
Cijelu noć mogu biti budna, ali preko dana i kad sam odmorna, jednostavno ne funkcioniram...
Nekad ima filing ko da mi je cijeli dan bio jedan jako realan san. I nekad mi se stvari stvarno miješaju. Znate ono: razmišljaš o nečemu a onda za pol sata nisi ziher dal se to stvarno desilo, ili si ipak sanjal.
Zakaj se dešavaju takve stvari?
Mislim, kaj nije čudno da nešto sanjaš i onda si uvjeren da se to desilo? Ili još luđe, nešto se desi,a ti si uvjeren da si to sanjal?
Mene takve stvari fakat fasciniraju...

Ali sad mi je fakat zlo od bambuće pa idem spavat. Ak bog da.
pozz

<< Arhiva >>

l>