< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


on/off

O MENI:

napravila:CoKojAdiCa

VOLIM:
frendove
msn
skolu
fejs
blog
cokolino(to je osoba)
cedevitu
smede oci
moju sobu
femili
orbit
uvod u anatomiju
muziku
ziwotinje
smajlice
mobitel

NE VOLIM:
ziwot(nekad)
swadati se
komarce
kredu
reklame
bus
fiziku
darkere
pretjerivanje
tehno

ae kad wec swi imaju ajde da i ja stawim swoju abecedu..


A-Ana..znaam miljon ana..
B-bajka..sta nebi bilo ljepo kad bi takv bio zivot..haha
C-cccc
D-dora..
E-erik,ema,emili-frendovi.
F-fak...
G-grrr
H-hehe..
I-Ivan-moj buraz..ilaria-frendica
J-jooooj
K-komp-moj razlog za zivot..
L-leona-frendica,leptiri- aww..lg-moj mob
LJ-ljuljackee....to je to..
M-mihaelaaa..mateo,manuel-frendovi.
N-natalia-frendicaa.
P-patti-frendica
R-rratt..nevalja
S-spuzvabob..stefano-frend
Z-zubar..HAHA ja mislim da sam jedina osoba na swjetu koja voli ic kod zubara
Ž-Žufo(best frend)...žwakace(nije dobro da me stekate za njih)


moja abeceda nesadrzi
neka slova iz tog razloga
sto sam ja preglupa da se sjetim rjec
i koje pocinju sa tim slovom.

***GLupHosTy***

Kad gledam nebo widim tebe,kad gledam sunce
widim tebe,kad gledam mjesec widim tebe,JBT.
PA DAJ SE MAKNI!


I asked God 4 a rose & he gave me a garden. i ask God 4 a drop of water & he gave me an ocean. i asked God 4 an angel & he gave me u!


MyHotComments.com
MyHotComments


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

voljet cu nekad,
voljet cu nekog,
ali nikad nikog
kao nekad nekog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zivot svoj, ne volim k'o tebe ja
zivot moj, bez tebe samo stvar je prolazna
bez tebe se na mome dlanu ne vidi
zivot moj i zato nikad ne idi

MyHotComments.com
MyHotComments




Free Music

Free Music



Free Music

ak smeta muzika pretisnite ESC..

četvrtak, 21.08.2008.

evo ti EMILY......post...wii....a sad obecanih 15 komowa....

Ei...evo mogu potvrditi owaj post zbilja nezelim pisati...nezelim uopce vise pisati BLOG..nezelim uopce wise ziwjet ali opet drugi me tjeraju......sad ucinila nesto...nesto zbog ceg cu se dugo dugo kajati...ZIVOT NEIDE DALJE.....jbg.......nea mi se nis...a-a....skola je uskoro..o napokon..jer necu izdrazati bez nje......ne bez ucenja..nego jednostawno bilo cega sto traje po danu..nesto znaimljiwo..jer je owako ziwot tapija...ili ga ja samo tako gledam...nezz...ugl.....a ma....dosta dok o depri..jer ce neki poludjeti.....tako da AJMO NA WESELIJE TEME...dada nasla sam putiwnicu tj. profa iz tzk mi je naso..wee nemoram raditi nowu...je....to znaci da cu sad biti mrtva ali cu bar moc putowat preko granice....ajme majko...pukla sam......widim ja swi wec kupili torbe,biljeznici i te gluposti za skolu.....a ma...stogod...ewo npr..owaj post uopce nema smisla...eto takaw wam je i trenutno moj ziwot...nema uopce smisla....swe je u k****........a swi oko mene HEPI i radosni i cvjece im se vrti oko glawe....jbg......sad ja mislim da cu ja ostatak ljeta prespawati...jer cim widim nekog napilam se i pocnem se swadati BEZWEZE....aaa....kad pocne skola...to ce bit sawrseno ma raj nema sta.....ajme a nis idem ja....se cujemo [waljda jos]...ae pozz swima i nemojte biti u bedu nego budite sretnii..

- 20:32 - WiSh a LuCk (91) - oR dOn't - #


gluposthi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
smokinMANCIJEV KUTAK: smokin

AJ KLIK KLIK

ODITE TO POGLEAT

Image Hosted by ImageShack.us


ZAPAMTI

1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli
toliko da bi dali život za tebe!

2.barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na neki način

3.ako te netko mrzi onda je to samo
zato što želi biti poput tebe!

4.tvoj osmijeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne vole!

5.svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi

6.nekome si čitav svijet

7.da nema tebe netko sada nebi živio

8.ti si poseban/na i jedinstven/na

9.voli te netko za koga ne znaš da postoji

10.kada napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađee iz toga!

11.uvijek pamti komplimente koje primaš,
a zaboravi ružne primjedbe!

12.uvijek reci nekome što osjećaš za njega/nju,
ljepše ćes se osjećati kad ta osoba zna!

13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobar!!


ae kad wec swi imaju ajde da i ja stawim swoju abecedu..

A-Ana..ima ih punoo
B-barbie...jej...swi ju mmrze..
C-chris brown...ima par oke pjesama
D-drwo..moja wrlo cesta rjec..nazalost..domagoj..poznam ih 5..Dora(sta bi ja bez nje)
E-Emili..moja THE BEST frendica..,Ema-moje tajno ime heh
Erik(best frend)
F-fora..moj najdrazi pridjew
G-green day..oke grupa..
H-hehe..
I-Ivan(moj brat)..ILaria(best frendica)..
J-jooj...malo me pila ta rjec
K-komp...sta bi ja bez tog...
L-Leona(best frendica)--LG(moj mob nazalost)
leptiri(bas krasne ziwotinje)
LJ-ljubaw....ahh to newalja...
M-moje cjenjeno ime..Mateo(best frend)..msn..
N-natalia(best frendica)..nop..ta rjec mi je bas fora.
O-oprostaj...to newolimm
P-patrica(best frendica)..
R-rat,,,e to isto newolim
S-Stefano(best frend)...sbuzvabob(najaci lik)
T-nebih znala..LOL
U-uuuu nezz zas to stalno goworim..
V-Valery(best frendica)..vjetar(bas fora)
Z-zubar..HAHA ja mislim da sam jedina osoba na swjetu koja OBOZAWA IC KOD ZUBARA..
Ž-Žufo(best frend)...žwakace(nije dobro da me stekate za njih)


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.