html> ........Rosa........ - mihin lolipop world - Blog.hr

NeKi BloGiCi::

m/
(:My life(:
Teen-girl17

SvAsTa

Ovaj blog je namijenjen da si ja ispraznim dusu,al to ne radim jer bi bilo dosadno nego ja pisem
SvAsTa....................dead

  • Design: N-dizajn
    < svibanj, 2009 >
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    Kolovoz 2009 (1)
    Lipanj 2009 (2)
    Svibanj 2009 (1)
    Travanj 2009 (3)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


  • Komentari On/Off

  • Opis bloga

    za smijeh i zabavu
    za sve kojima se svida
    za zaljubljene
    za vesele i nasmijane
    za mene samu

    Ja Sam:

    My name:MiHaElA-krace MiHa
    Prezime:ne zasluzuje biti tu

    DaTuM rodenja:30.09.1995
    Jos imam:
    msn i faceboo
    k

    srijeda, 13.05.2009.

    ........Rosa........

    Pred zoru ptice se zacene od plaća,
    plaću što im mladost nekud ode..
    plaću zbog sunćeve ognjene lopte
    plaće s njima i ptica Ševa i jarebica što zemljom koraća....
    Puna su suza ptičje oči.....

    Rosa je suza raspjevanog kosa
    i plač biserni rastuženih zeba
    te bistre kapi po šumskoj mahovini,
    ta po paparati pokapala rosa....

    Pred zoru ptice se zacene od plaća,
    bubre im od plaća kljunovi jagorčevine sluzi...
    bubri od plaća njihovo srce sitno
    što na pupoljke lići nerazvijene.....



    | Komentari (7) | Print | # |

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.