kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jako

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

30.08.2007., četvrtak

Upravo sam htjela napisati post o čudima, 'čuda se događaju, samo ih treba prepoznati u svome svakodnevnom životu' i to, al nisam se mogla ničeg konkretnog sjetiti pa sam odustala. Ali onda mi se nešto desilo, naime, pišem ovo na lap-topu i kad mi miš ne radi onda radim s ovim mišem koji je ugrađen u njega- ne znam kak se to zove. I sad mi je miš šteko i morala sam se mučit, al onda mi je slučajno baš u trenutku kad sam odustala od teme čuda miš (ovaj drugi, koji se ukopča) pao sa stola i vidi čuda proradio. Baš slatko, eto desilo mi se malo slatko čudo!
Eto ljudi poanta je već rečena na početku: čuda se događaju, samo ih treba prepoznati. Svaki novi dan je čudo, ali mi to uvijek iznova shvaćamo zdravo za gotovo. Sjetite se svih jadnih i bolesnih i ne čekajte da i vi stradate u prometnoj nesreći da bi naučili cijeniti život. Život je prekrasan, prestanimo sa samosažaljenjem i učinimo nešto da doista postane takav.
Pusa svima koliko vas ima!