kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jako

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

29.08.2007., srijeda

Sad znam protiv koga se borim

Čini mi se da makar bi blogovi trebali biti neki odmak od zbilje, opet je to ista stvar. Opet postoje ljudi koji su kul i oni koji to nisu, opet mi se čini da makar bi tu trebali biti iskreni skriveni iza lažnih imena (nickova) opet nastojimo ostaviti neki dojam, prikazat se u nekom svjetlu. Tu je možda čak lakše, ali s druge strane i teže jer kad nešto napišeš drugačije to izgleda napisano, nekako konačno. Kužim ja da ima svakakvih blogova, neki su osobni dnevnici, neki komentari trenutnih događanja, neki putopisi, neki su cinični drugi pozitivni, itd. Ali nekak mi se sve to čini previše nategnuto, kao da ljudi i dalje pokušavaju previše ostaviti dojam, kao da kad pišu više misle šta će drugi reć. Normalno, ima i iznimaka, ja samo pišem osobne dojmove. I onda, kao šlag na torti se pojave neki jezični čistunci koji počnu kenjat po tuđem pravopisu i tražit dlaku u jajetu. Jedan primjer komentara s jednog cool bloga ''kako netko ko ne zna hrvatsku gramatku može bit u cool blogovima... bože sačuvaj''. Pa ako ovo nije ljubomora, ne znam šta je! I kako da se neko nakon toga opusti i pokaže svoje pravo lice, jer odmah čeka 15-ero ljudi koji će te na taj tvoj hrabri pothvat posrat. Ovo je više komentar na blog male Elle, koja je, jer joj je tata poznat, pod povećalom naše blog-scene. Kad sam ja pročitala njen blog i komentare na njega, nije me toliko zasmetala njena naivnost jer, sori ljudi, svi smo mi bili takvi u njenim godinama, barem ja jesam, nego su mi užasni bili komentari na njen blog. Ti si onakva, ti si ovakva, kako možeš bit u kul blogovima ak ne znaš hrv gramatiku, itd. A jadna djevojčica je to zaslužila samo zato jer su joj je tata poznat . A zamislite vi zavidni ljudi, kako je njoj koja se s takvim komentarima i predrasudama ne mora suočavati samo na ovim stranicama nego i u svakodnevnom životu. Mislim da joj i nije baš lako.
A što vi mislite? ;)