utorak, 06.04.2010.

...

- Mogu bez kruha, salamica, sira, povrća i voća, žitarica i slatkog, al jebomepas bez mesa ne. Toliko uživam u jedenju svinje, krave, ovce, kokoši, patke, purana i ribe da mi sama pomisao na njih već izaziva curenje sline. Kad sam bila mala i kad mi je mama prstom pokazivala u slikovnici kokoš i pitala "A kako koka kaže?" ja sam umjesto "kokodak" ili "pok pok" rekla "njam njam".
Neki dan sam gledala dokumentarac o genijalnim svinjama koje igraju kompjutorske igrice i narator je rekao da su svinje najveći proizvođači mesa na svijetu. Pa sam se ja malo zamislila. Kako to svinja proizvodi meso? Ha? Abrakadabra, evo krvavice! Glupost.

- Stravično sam lijena. Neopisivo inertna. Jedino o čemu razmišljam je ta terenska, ta nedjelja ujutro kad ću s koferom doć pred faks i čekat bus. I bit euforična. I skakutat. I onda se borit za jedno od prvih mjesta u tom busu. Jer je na tim mjestima najbolje. Kul ekipa je ispred, dosadni su iza i misle da su kul.

- Vidjela sam Makija. Zagrlila ga i opet je sve bilo isto kao prije. Kao da nije bilo stanke od godinu dana u kojoj nismo pričali. Sjeli smo na kavu u osunčanoj Tkalči i planirali Exit do kojeg još ne odbrojavam dane, ali ipak znam da ih je 93. I pričali smo gluposti, kao nekad. On i ja. I Novi Sad. I Exit i sve to.

- Užasno jako volim FERovce. Ako jednom rodim kćer, kurvat ću ju po tom faksu.

- Danima pokušavam napisati post, ali baš u ovo vrijeme kad se sve budi, moja inspiracija umire. Ubija ju pitanje "Ma kog to uopće zanima?" pa svaki post time pada u zaborav jer ovo naravno nikog ne zanima osim mene.

14:09 reci 4 printaj *:)o=

<< Arhiva >>