Music cerek









Malo linkova...cool
DotA
Lyrics
LOTR
Swan Princess
SP trailer

layout for myspace



Dragi blogeri cerek
Sienna
Teuta
Niniane
arwy
wildspiritlady
moja stvarnost
Ivona
Život je duga cesta...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


MySpace Layouts

Far Longer Than Forever
(Swan Princess)

Odette:
If I could break this spell
I'd run to him today
And somehow I know
he's on his way to me
Derek, you and I were meant to be

Far longer than forever
I'll hold you in my heart
It's almost like you're here with me
Although we're far apart

Derek:
Far longer than forever
As constant as a star
I close my eyes
And I am where you are

Odette:
Sure as the dawn brings the sunrise
We've an unshakeable bond

Derek:
Destined to last for a lifetime
And beyond

Far longer than forever
I swear that I'll be true
I've made an everlasting vow
To find a way to you

Both:
Far longer than forever
Like no love ever known
And with your love
I'll never be alone

Odette:
Far longer than forever

Derek:
Much stronger than forever

Odette:
And with your love
I'll never be alone


-------Midnight Swan------

ponedjeljak, 25.12.2006.

Together we can cast spells that are beyond either of us.

Pošto je danas Božić, i dan je već pri kraju, nadam se da ste ovaj Božić lijepo proveli, okruženi s ljudima do kojih vam je najviše stalo i radeći ono što volite.
Drago mi je što sam ja ovaj Božić započela odlaskom u crkvu. Nisam bila tamo duuuuugo, samo što me Crkva nije izopćila cerek
Naravno, to nije baš za hvalit se...no, ono prethodno je, hehe ;)
Spavala sam svega 4h, probudila me mamina prisutnost, pa sam pomislila 'kad sam se već probudila, stvarno bih se mogla udostojiti otići u crkvu'...i eto. Malo sam se socijalizirala. Bar sam morala kod onog dijela 'mir s tobom' smijeh

Image Hosted by ImageShack.us.......Image Hosted by ImageShack.us

Bliži se i Nova godina...a nemam nikakvih planova!
Prošle godine sam bila na Velesajmu, na onom famoznom Wonderlandu, koji se pokazao totalno krivom odlukom. Tako nešto si definitivno ne želim ponovo priuštiti. Radije ću ostati doma. Iako jedan frend tvrdi da mi neće to dopustiti cerek No, što je tako loše u gledanju filmova, čestitanju, gledanju vatrometa..? Ionako najobičniji izlazak najčešće ispadne puno bolji nego neki planirani, kao što je ovaj za Novu godinu.
Ma ne znam. Nitko još ništa ne zna. A Nova godina je tu... Kao da je ovaj put sve preduhitrila, kao da je prerano došla!
Moram priznati da meni je, uopće nemam osjećaj da je od nekih događaja već prošlo godinu dana... Vrijeme leti!!
Ajme, to kažem sada kada imam 18... Što će tek biti kada ću imati 30 i kada ću početi budno pratiti reklame posvećene raznim kremicama protiv bora?! Ccc...

Btw, upravo slušam i malo sam gledala nastup Olivera Dragojevića u Olympia-i. Inače ne pratim našu estradu, pa čak ni takve 'klasike' kao što je Oliver, no...lijepo ga je čuti. Ima on smisla za glazbu :)

I, za kraj...malo o mojim mislima lately tj. u zadnje vrijeme.
Izmjenjuju se razna raspoloženja, sklonija sam skeptičnosti i tužnim mislima, ali se tu i tamo nađe pokoja lijepa riječ upućena od osoba za koje pomislim da im je stalo. Nadam se da se ovaj put ne varam. Jer sam jučer baš pomislila kako nitko nije "stalan", kao da su sve samo prazne riječi...
Možda sam (i nadam se da jesam) pretjerala. Trenutno se mogu sjetiti bar 3-4 osobe kojima JE stalo... Što će mi više? :)
Ma hvala vam, ljudi, ja sam sretna!
Zahvaljujem jednom malom Saši (kako ga uvijek od milja zovem) koji je stvarno uvijek tu za mene, iako možda ja nisam za njega, bar imam takav osjećaj. Obećajem da ću mu se iduće godine više posvetiti! Jako mi je drago što ga znam, pokazao mi je što znači nesebičnost.
Kao i moj (odnedavno) bivši dečko. Pusaaaaa, školjkice moja!
Znaš da mi se uvijek možeš obratiti, biti ću tu za tebe.
I osoba koja mi je uljepšala zadnja 3-4 dana time što se potrudila oko toga da se osjećam bolje! Bez imalo razmišljanja mogu reći da me spasila od mojih crnih misli. Nadam se da će se to nastaviti...

Na faksu sam isto upoznala dobrih ljudi, iako smatram da bi se trebali još više upoznati i zbližiti. To će valjda doći s vremenom.
Uh, čini se da ipak ima ljudi u mom životu... Imam osjećaj da bih mogla napisati još barem nekoliko rečenica! thumbup

Pozdrav svima koje nisam baš poimence spomenula, i, naravno, vama, dragi blogeri!
Vjerojatno ću se još javiti prije Nove godine, no, u slučaju da ne bude tako, želim vam svima sve najbolje i da vam Nova godina zaista bude nova i drugačija od prethodne, i to po tome da bude barem 10 puta bolja! cerek Veeeeelika pusa svima, uživajte u nadolazećim blagdanima!!


Image Hosted by ImageShack.us

- 23:50 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Razne misli nabacane po blogu :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


This is how the story goes...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us