Music cerek









Malo linkova...cool
DotA
Lyrics
LOTR
Swan Princess
SP trailer

layout for myspace



Dragi blogeri cerek
Sienna
Teuta
Niniane
arwy
wildspiritlady
moja stvarnost
Ivona
Život je duga cesta...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


MySpace Layouts

Far Longer Than Forever
(Swan Princess)

Odette:
If I could break this spell
I'd run to him today
And somehow I know
he's on his way to me
Derek, you and I were meant to be

Far longer than forever
I'll hold you in my heart
It's almost like you're here with me
Although we're far apart

Derek:
Far longer than forever
As constant as a star
I close my eyes
And I am where you are

Odette:
Sure as the dawn brings the sunrise
We've an unshakeable bond

Derek:
Destined to last for a lifetime
And beyond

Far longer than forever
I swear that I'll be true
I've made an everlasting vow
To find a way to you

Both:
Far longer than forever
Like no love ever known
And with your love
I'll never be alone

Odette:
Far longer than forever

Derek:
Much stronger than forever

Odette:
And with your love
I'll never be alone


-------Midnight Swan------

četvrtak, 05.10.2006.

Uznemiravajući snovi i događaji...i malo o faksu :)

Prije neka dva sata sam primila jedan poziv koji me dosta uznemirio... Iako u njemu nije bilo ništa posebno loše. Nazvala me jedna osoba s kojom se nisam dugo čula, oko dvije godine. U jednom trenu je ispalo da sam joj ostala urezana u pamćenju, da imam u sebi nešto posebno što me definitivno izdvaja od većine...a s druge strane sam primila hrpu kritika na račun svog načina ponašnja (mala napomena: nisam ja ta koja je bila netolerantna prema tuđim stavovima, nego ta osoba).
Mrzim kada me netko uvjerava u nešto što nije istina... A ova osoba me uvjeravala da sam takva i onakva...a ne pozna me baš toliko dobro koliko misli!
Uostalom, u dvije godine se može puno toga dogoditi, promijeniti...
I ta osoba je prvo spomenula moju promjenu, kako sada drugačije zvučim, puno zrelije, bolje...i onda, kontradiktorno toj izjavi, kasnije kritizirala moje stavove (ne sjećam se da sam uopće neki posebno iznjenila ili naglasila lud)...a nas dijeli i razlika od 10 godina... Tako da...ne može se ni očekivati ista razina iskustava i znanja.
Uglavnom, kod te osobe me upravo uvijek naživcira ta netolerancija i soljenje pameti, jednostavno me izbaci iz takta!
Ajde još da me pozna... Ali... nono
Dobro, neću više o tome... Napomenut ću još samo tj. citirati jednu izjavu te misteriozne osobe koju nazivam "ta osoba" - tvrdi da imam izuzetno jaku seksualnu energiju! cerek

Neću više o tome. Dakle, da prijeđem malo na snove...
U zadnje vrijeme djeluju tako stvarno i ujedno su vrlo uznemiravajući i zastrašujući! Npr. prošlu noć sam sanjala san čiji me kraj instantno probudio... Naime, sanjala sam jednog vrlo dragog prijatelja...u čudnom ambijentu... Ma...iskreno, više se pola toga ne sjećam! Sjećam se samo kraja sna - on je, nekako, pao niz liticu...a ja sam to gledala...
Dolje su bile stijene, more... I, što je najbolje, preživio je! Kraj sna.
Drugi san, jučerašnje popodne...niti 12h nije prošlo od gore navedenog sna... Odspavala sam 2-3h prije njamačkog. I ponovo sanjala tog prijatelja... Ovaj puta kako mi je poslao neku poruku u kojoj mi je napisao "Ni to mi nisi mogla napraviti! Mrzim te". Nešto u tom stilu.
Do maloprije sam mislila da je to stvarnost i da mi je poslao tu poruku smijeh (maloprije je otklonio moju sumnju thumbup)

Slijedi faks wink
Upoznala sam, do sada, 3 vrlo simpatične cure, jednog dečka...
I još su sa mnom u grupi dvije cure koje znam od prije - jednu s njemačkog, drugu preko frendice.
Dakle...ide mi, snalazim se nekako... cool Sve u svemu, moja grupa mi se čini baš ok!
Jedino je faks dosta neorganiziran... Al ajde, preživjet ću to nekako...valjda cerek

Na kraju imam jedno pitanjce za vas, dragi blogeri wink
Jeste li kada imali snove slične mojima? Opišite neki svoj čudan san...

Pusaaaaaa!

- 03:03 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Razne misli nabacane po blogu :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


This is how the story goes...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us