Image Hosted by ImageShack.us

subota, 06.05.2006.

apdejt

Novo! Novo! Novo!
Ako se te malo obratili pozornost na moj box(a znam da niste),primjetit ćete odmah na početku jedan link.To je naime,moj novi blog,gdje ću pokazati «svijetu» svoje ali i tuđe fotografije.U zadnje vrijeme se često družim sa svojim malim Samsungom,pa sam mislila da bi bilo lijepo da vam pokažem kako smo ja i on savršen tim.Obožavam daleka i egzotična mijesta pa ću vam ponekad pisati o nekoj destinaciji.
Idem tamo gdje je sve po mom,je blog gdje ćete vidjet neku drugu stranu mene,blog u kojem će vaše misli moći lagano odlutati i odvratiti vas od svakodnevnih briga i stresa....(al ne očekujte čuda,nisam vam ja David Coperfield...)

Novi drug,staro mjesto.

Image Hosted by ImageShack.us



U četvrtak, u 1 sat 2 minute i 3 sekunde poslije ponoći na digitalnim satovima lijepo
je pisalo 1:02:03 4.svibnja'06., ili 01-02-03-04-05-06, sve po redu. Sljedeći put kad će se brojke tako uredno posložiti bit će u svibnju 2106. Živi bili pa vidli....ali nećemo biti.Šmrc.

Jučer sam konačno pronašla vjernog druga o kojem sam odmah postala ovisna ...savršen
je i jako lip...:)Bijel je i ima pruge po sebi,svijetli plavom bojom...i s njim mi nikada nije dosadno;ne zanovijeta mi,ne osuđuje me i može mi podignuti raspoloženje kao nitko drugi.Ma serem,nisam ga našla,kupila sam ga...i tko kaže da se prijatelji ne mogu kupiti novcem??*
Prilažem i njegovu fotku-

Image Hosted by ImageShack.us



Ova fotke ispod prestavljaju moj mali raj...raj koji vidim kad god pogledam kroz balkon....postala sam ovisna sam o njemu.Djeluje tako lijepo i pozitivno na mene...a po noći je čak i ljepši...volim svoju malu ulicu.Volim svoj mali kvart.

Image Hosted by ImageShack.us


Moja Zafira...

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Ah,popularna "kocka" kako smo ju mi dica nazivali...provela smo svoje djetinstvo na njoj...

*to je bila šala jer znam da će netko mislit ozbiljno.

- 11:51 - Jednostavno napiši mi... (9) - Ponesi - #