ponedjeljak, 18.09.2006.

I'm back!!!!! :))

Evo, ljudstvo moje.... vratio se ja na blog...barem doneklerolleyesrofl.
Nije mi se dalo pisat prek praznika, samo bi cjenjeno vrijemewink. A kao i kaj je Casper reko, svi bu poćeli pisat kad krene škola...pa eto..
Iako neam inspiracije, odlućih nekaj bezveze kenjat, da si popunim vrijeme. E, i uspio sam se i donekle prehladit, pa idem sutra kod Rodićkewink (stara mi rekla da me vozi)...ziher će mi reći da je to neka upala sinusa, kao i svaki putheadbang.
Sad već stvarno neam pojma kaj da pišem, a moram i tražit lektiru prek neta...nutheadbang
U svakom slučaju, vidimo se il čujemo....
Pozdrafff svima....wave

Napisah u 20:10 Piši mi (6) Print this! #

<< Arhiva >>





Komentari On/Off

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Ovdje sam skrio reklamu za izgled kursora :)) I'm so evil.. :)))



Hallo ekipa!
Ja sam X.X. (glupo mi je navoditi imebang), imam 16 godina i uskoro ću ići u 3.razred jezične gimnazije-Lucijanke (iako ovo gotovo sve govoriwink)....
Volim: društvo, zabavu, dobru mjuzu (slušam sve osim narodnjaka i slično), slobodno vrijeme....etc.
Ne volim: sve što uključuje školu (osim naravno frendova)
Treniram N.@.n.B.u.d.o.cool već 10 godina, putujem svugdje na turnire. Fakat sam nabrijan na borilačke sportove, pogotovo naPride, UFC i slično...
No ovom blogu naći čete sve i svašta....od gluposti za školu, do Bog zna čega.....
Uživajte........!!!!
Linkovi
Blogovi:


KUM


Lovasićka


Stella


Devil's Gate


Ivy


Nixa
Salopekova stranica
Beštija

Da vam skratim vrijeme yes


















kolko vas je na blogu





Brojač :)