četvrtak, 25.05.2006.

Kupanje!!

Evo...ljeto nam se vratilo,uououo...wave
Image Hosted by ImageShack.us
Bila sam se i ja prvi put okupati ove godine...mogu vam reci da je pomalo barrr...ali moze proci.
Isla sam s Marinom danas ...to je bila njegova ideja pa me natjerao.Ja nisam bila bas od volje ali eto...kazem,ajmo viditi pa sto bude.
I odvezli se mi na nase misto,imamo mi jednu lipu plažicu i ja -ocu/necu...on se vec kupa po ure a ja nikako.
Inaće nisam teška za ući u more ali danas mi se nekako nije dalo,baš mi je bilo toplo vani a kad popipam more...uf!!
Pa me naravno on bacio u more...tko će nego moj dragi dečko!?! lud
Onako,ledeno je ali sam se navikla...
Shvatila sam da davno nisam ronila i skakala pa sam se nauživala!
Pa smo izasli iz mora...malo se valjali po pjesku...jeli...cerek
Image Hosted by ImageShack.us
A bilo je lipo,za prvo kupanje...dosta san i bila u moru!
Ajme kako su lipe ove fotkice...ja bi na takvu plažicu...mmm!
Image Hosted by ImageShack.us

- 20:47 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.