travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

na ovome blogu ce biti najvise o mom zivotu....
bitce svega pjesama,slika,postova.....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogeri koji posecuju moj blog...
My sister
Bojanica
Bandokica i Kondicka(novi)
Sara
Pop_girl
Lucija(badgirl)
Twinsice(cooool blog...hehe)
Nikola
Mićo

o meni...

myspace

myspace


*zovem se milica...dead
*nadimaka imam dosta micka,mica.....nut
*rodjena sam 20.03.1995. u horoskopu sam RIBICA....greedy
*zivim u belom manastiru to je malo mejsto pokraj osijeka...
*slusam sve narodnjake,strano....naughty
*volim:boys,mobitel,internet,prijateljice(bojanu,radu,jovanu v...),bracu i seku,muziku,sminku,odjecu,nakit,puno komentara...thumbupdeadgreedysmijehnjami
*ne volim:uciti,zavidne,ljubomorne to se sve ne moze nabrojati....rolleyes
*nickova imam puno ali evo vam dva glavna:micka122,sweet-girl-bm
*moj msn:milica_sutaric@hotmail.com

opisat cu vam moje bes prijateljice...

rada... *cool cura,stalno se smije... mozes joj se uvijek povjeriti... rado za tebe kiss kiss
Image hosting

Image hosting



milana(sister)*dobra je ona curadead... samo sto voli jako,jako da me izdaje,a ja to mrzim...mad
Bigoo

Bigoo



jovana(ivancica)*super osoba,nikada te nece iznevjeriti...deadsmijeh
Bigoo

Bigoo




olivera*ok girl samo da nije pod utjecajem (o.v.) i bila bi jos bolja...
Bigoo

Bigoo




bojana u.*nisam videla bolju curu od nje... uvijek mi daje prave savete... jedna drugoj govorimo svoje probleme.... sve naj,najbolje o njoj...deadgreedysmijeh
myspace

myspace



evo malo slika...hehe
Playboy Images

Playboy Images



Blog images codes

Blog images



image hosting file hosted images

image hosting file



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Image hosting images

Image hosting





subota, 28.04.2007.

evo mene....

evo mene...napokon novi post...deadgreedysmijehkod mene nista novoga...osim glupe skole....juce je stigao moj braco(bobo)i a sam jako happy...jako mi je zao sto mi seka nije stigla...ali doci ce i ona....eto ja vam nikuda ne idem za 1.maj....jer....hm...olje da neznate...i zelim vam zahvaliti za komentare..puno mi znace...sorry ako puno cekate moje komentare ali ja nisam 1 tjedna bila na blogu...moram stalno da ucim.....madmadmadmadmad
i sta da vam kaze...promenila sam dizajn i chat...i eto....puno me komentirajte...kissnutkiss

|..pljuni... 44| ..pa prilipi...| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.