28.06.2006., srijeda

Bla,bla,bla,bla,bla,bla,Bla,bla,bla,bla,bla,bla

Jutros kad sam se probudio sve mi je bilo nekako čudno.Odmah sam sjeo i zagrijao stolicu (ali za blog) i krenio nalaziti skripte po internetu.pošto nisam našao još uvijek ni jednu dobru morao sam napisati ovaj post da mi netko pomogne...TRAŽIM DOBRU STRANICU GDJE IMA cool SKRIPTI...Sada mi je dosadno da pukneš.kužiš nemam šta napisti a van mi se neda jer je vruće ko' kurac.Evo sad molim vas da mi netko nađe ovakvu stranicu i ostavi ju među komentarima...blabla
E sad neznam koju temu da stavim za idući post:virusi,skrivene opcije u windowsima,programe za pravljenje web stranica,dobru stranicu za download(bilo cega,uglavnom nekih programcica),ili neku stranicu gdje ima dobrih virusa,malo riječi o životu,ili o osmjehu...NE ZNAM!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbangpuknucu
E da da odmah sad napisem ako vam treba neki cd-key,ili cheats,ili crack odite na ovu stranicu tu ja najcesce idem kad je pitanje oko toga.yesSutra bih trebao ici na igre mladih ali izgleda da necu moci jer sam sjebo koljenorolleyes

- 13:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ulogiraj se u svoj blog


O MENI I MOM BLOGU

Evo malo slika