< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Evo hehe.. imam mašte imam volje i imam fanfiction blog!!!

Likovi

Michelle Ashley Senseily (Slika je od Avril Lavigne )
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dakle to sam ja..Dijete bez roditelja, hmm sama uvijek sve dok jednog dana nisam primila pismo iz Hogwartsa, kao i moj stariji brat. Slytherinka naravno, prava kuja....Inače to je samo kako me vide oni koji me ne poznaju. Oni koji me poznaju znaju da nisam takva kuja s njima nego samo prema onima kojima imam vrlo dobre razloge.Ima smeđu kosu i smeđe oči iako mi je Rachel(moja best frendica) nekakvom čarolijom učinila da budu plave....hmmm. Trenutno sam na kraju četvrte godine
Obaciti ću sve koji su u priči u bax ali sad ne stignem

Samantha Coricios
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja najbolja frendica. Mala luda punkerica. Istina nekad je bila razmaženo derište ali sam ju popravila,ona je moja sretna zvijezda. Smeđa kosa i plave oči. Ponekad se pravi glupa ali sam do sad shvatila da se samo pravi jer je puno pametnija od većine ljdi koje poznam. Moja godina moj dom!

Rachel Temptatios
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja druga best frendica. Slytherinka naravno, ali ona prava. Potiječe iz obitelji čistokrvnih Gryffinodora da se neko vrijeme pričalo da je potplatila Razredbeni klobuk da je stavi u Slytherine.Ima smeđu kosu i smeđe oči. Nije da baš voli učenje ali je super u svemu.

Deni Senseily

Moj stariji brat. San barem 70% cura u našoj školi.Iako je meni iskreno odvratan. Uvijek je tako. Jedan je od suosnivača We do not forget mafije...ali me ne pusti u nju. Godinu dana je stariji od mene i ide na godinu s Dracom, Harryije, Ronom itd.

Draco Malfoy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Glup uobražen kako bi ga neki opisali a moj opis njega je moj najbolji prijatelj.Ma sigurno ćete pomisliti da sam luda ali ipak njega nitko zapravo ne poznaje u tome je cijela bit i zato mi je zanimljiv.Naravno ne mislim da je njegovo ponašanje uvijek ok....ponekad mislim da je stvarno idiot....Naravno član je Mafije.

Blaise Zabini
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Još jedan od članova Mafije i jedan od mojih boljih frendova.Neki govori da je užasno zgodan a ja ga stvarno nisam baš tako gledala..Hmm..

Ginny Weasley


Cura koju jednostavno i sustavno izbjegavam nemam zapravo ništa protiv nje osim što je derište koje je uvjereno da je dio magičnog kruga-Ron,Harry,Hermiona-samo zato što je Ronova sestra.Gryffindorka na mojoj godini.

Helena Gariond
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kuja,glupača!Mrzim ju!A tko je ona zapravo?Ma nije ni važno Hufflepuffka s moje godine i jednostavno je ne podnosim.Nemam nikakvog opravdanja ne mogu je ni smisliti i neželim više ni pisati o njoj.

Wiolet Granger
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mlađa sestra od Hermione ali po meni puno bolja od nje.Šteta jedino što je Gryffindorka i frendica s Ginny i Helenom u svim drugim stvarima se slažemo.U biti ona je jedna od rijetkih Gryffindorka koje su stvarno normalne.I da moja je godina tako da mi često objasni ono što niam čula na satu


Rouge Valley
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na istoj je godini kao i moj brat samo je Ravnclawima.Sasvim je normalna što je jako čudno u tom domu.Mislim u smislu da nije ludi genij. Ponekad je ne azumijem jer ipak iako nije genij pametnija je od mene.Voli čitati tako da se često sretnemo u knjižnici.

Dora Lily Mist



Gryffindorka(ali zanemarimo tu činjenicu) na mojoj godini. Ima starijeg brata i evo prve sličnosti! Kako bi ona rekla darkerica je.Ipak super je i zanimljiva je hvala Bogu ne smišlja način kako da se što bolje ubije kao Fallon koja je isto neka vrsta morbidne darkerice.


Catherina Gryffindor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Da,da Draco bi sad poludio(A MOŽDA I NE^-^) ali još jedna vrlo očita Gryffindroka s moje godine.Mrzi metloboj...čudno..I Slytherine kmee.Zezam se valjda me ne mrzi! Inače je super!


Lana Roberts...

Ok...da se suzdržim od ružnih komentara...Pogodite Gryffindorka.Najviše me živcira što nikoga drugog ne živcira osim mene....Ne nisam ja luda svi ostali. Mislim drugima je sasvim normalno da je savršena ida se stalno smije..ali pita li se itko što stvarno misli jkad se smješka..hmmm..Mislim čak me u ovom slučaju i Samantha izdala što je prije bilo nemoguće...



Michelle Snape


Super cura s moje godine isto Slytherin. U rodu je s Snapeom i neki pričaju da je smrtonoša...Hmm...Ma ionako nije važno jer ona je super pa ako je prema meni dobra ne smeta mi što ubija druge ljude okolo :)













Cady Heron

Srednje ime joj je Michelle ali tako ju nitko ne zove pa ga neću ni napisati...Inače super je cura...Često se pitam zašto nije Slytherin ionako provodi većinu vremena s nama. Ali ona je Gryffindor isto četvrta godina...Užasno je optimistična da je to čak zarazno. :)


Melody Jones

Slytherinka na 4. godini.Obožavam ju.Kad ti treba netko da ti pomogne ona će ti pomoći.Ali samo prijateljima.Drugi je smatraju uobraženom glupačom. Voli kršiti pravila i dečke..(voli dečke kao dečke a ne kršiti dečke ^-^).Animagus je!

Nirone Wichester


Na 6. godini je Slytherin.Pa moram priznati da mi se baš ne sviđa.Ali nisam ju ni upoznala. Bila je jedno vrijeme s mojim bratom ah..Ma luda je ona u biti skroz ali super je..Bar tako kažu oni koji je stvarno poznaju!Nadam se da ću je bolje upoznati.

Thorne Deathley Riddle Presoux

Slytherin na godini s mojim bratom.Super cura. Svi iz obitelji su joj ubijeni...Poluvampirica je i ima krvave suze...Malojezivo kad sam prvi put to vidjela ali sad shvaćam zašto je to bilo.

nedjelja, 04.03.2007.

Let´s get this party started!

PARTY IS ON!!!THE ROOF IS ON THE FIRE!
Počinjao je party po domovima.Nakon laganog plesa u odijelim i haljinicama konačno smo se mogli skinuti i plesati i zabavljati se kao normalni ljudi bez nadzora.I to smo i napravili. Čim sam ušla u društvenu još na putu raskopčala sam moju dugu gotičku crnu haljinu i potrčala u sobu.Skinula sam to sa sebe i uskočila u crnu majcu bez rukava i vojničke hlače.
"Skini još!" netko je vikao jer očito je netko nasamario čaroliju za stepenice jer uskoro su dečki bili u sobi i polu zaneseno a polu ipak pijano gledalo u cure koje su se također već pomalo pijane presvlačile.
"ALKOHOL JE TU!" viknuo je netko stvarno nisam znala tko ali u sljedećem trenutku vidjela sam MOG BRATA u u boksericama kako trči po sobi.
"Deni!?" viknula sam i pokazala na njega.
"Gahjhjlal Michie!" viknuo je nerazgovijetno i uzeo veliki gutljaj neke votke sa stola.
"Samo daj.." prmrmljala sam i krenula prema drugoj boci.Znala sam da se neću napiti..Nikad nisam.

Stvarno ne volim partyje s alkoholom,još više ne volim partyje s piuno alkohola a jednostavno mrzim partyje na kojima ja ostanem jedina trijezna.Trebala samslušati Falloninu ispovijed a i CADY je zaključila da bi se mogla ispovijdeiti..jer zašto ne? Davno nije!

"Michelle ja tebe volim!" viknuo mi je Zabini na uho.A stvarno nije bilo potrebe za viknanjem je smo bili na pola centimetra razmaka a i to su svi čuli.U sljedećem trenutku poljubio me da sam se jako onako mala izgubila u kauču.
"Glupane!" vrisnula sam .
"Zar ti mene ne voliš?"
"O da ljubavi jako te volim..Kao prijatelja." rekla sam i lupila ga u ono mjesto za koje mi je rekao da kad nekoga lupiš odmah se onesvijesti.Upalilo je.
"Nisi to trebala napraviti."
"Molim?" rekla sam i okrenula se...Iza mene je bila Lana..O ne opet...
"Nisi to trebala napraviti jer kad se probudi neće se sjećati što se dogodilo pet minuta prije nego što je pao u nesvijest." rekla je sasvim ozbiljno.
"Pa to je dobro."
"Ne nije jer kad se probudi misliti će da te može ponovno poljubiti."
"Pa to i želim..hehe...samo ne želim dsa me ljubi pojan!"
"Ti skroz drugačija nego što sam mislila da jesi."



-Image Hosted by ImageShack.us - 18:52 - pljuni… (16) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.