Design: L.designs.^
On/Off

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Malkec glupo. Lala lala lala

Boomp3.com
Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Mia

Prezime : *

Nadimci : Capekica , mica , Capa , Miach

Godina : 1995. *13

Razred : 7

Škola : Đuro Ester *3 osn.

Slobodno vrijeme : *Dirt , grad , glazbena škola , msn

Volim : Lepe dečke [prejebeno] , tv , sms [mob] , msn , frendove i obitelj

Ne volim *preseratori, ne imati slobodu , umišljene

Slušam : *Thompson , Hladno pivo, Silvestrein

Pjesme : Smile In Your Sleep , Giving up , Vjetre s Dinare , Ne volim te


Image and video hosting by TinyPic


"Nek vrate se vremena stara
kad si me voljela !!"


Image Hosted by ImageShack.us

Piesme .

Pratim te

Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi
Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni
Ref.
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim
Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim
Pratim te
Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi
Ref.
Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi
Ref.
Pratim te

...Buu

A volim ja jednog dečkaa.
Jednog jako lepog osmašićaa,,,
Preslatkogaaaaaa. jaaj.. [nije perić da se zna ]


Image and video hosting by TinyPic

Haha..
A neznam kaj bi pisalaa...
Jeahh..
Na msn u sam ..
S Dunjekk... Cura je prezverr...
Hah.. <3333

Mwwaaa



Image and video hosting by TinyPic




Frendoviii

Ninek moa - curu sam upoznala nedavno ali je cura najbolja . Sve mi veli i ja njoj sve velim . Poštujemo see. Maaa.neam riechi . Volim juuu. <333333

Teachee-prezver cura . Voli zajebanciju . dečkee. Ludi provod. Kasniti. Maaaa jakooo ju volim ..sve mi veli . Teich moa Volim tee

Dunjek- cura je super. Dobra sam si s njom od nedavno . Sve mi veli i poštujem ju . ma cura je divna .. Pusaaa . Volim te

Viki-cura je prezver. idem s njom u razred . Mrak je . Voli se smijati[podrazumijevam..hehe . al je super. jakoo ju volim .. Ona mie sveee. Pusa

Vale-Cura je pre superrr. isto se ne družim dugo s njom al sam shvatila da je prezakon . Pusaa

Ina i Sandra - Sekice moe najdražee.. Nekad smo posvađane al smo inače ok . Volim ih jako jako jako .. i šaljem im pusu ..

Nikolina i Trish . Cure su super. družimo se odd...Mmmm jaslicaa.. Ma one su super. Djele tajnee.. Ma volim ih .

Image and video hosting by TinyPic




./Jer nitko nie znao sakrit suzee ko Marinaa..<3

EjŁaa.ŁjuDoOF.<333
Image Hosted by ImageShack.us

Eww mene s novim postom. ZznaM da i neEam baš nekai komentara . al etoo dobila sam željuu za pisanjem.Hhe. :).
Paa...Prvo da vam zahvalim na komentarchekimaa...Paa..HvaŁa swima koi su komentiraŁii a najvissŠee moo seki Marini. Koa sutra il već danas PuTuee s DaŁeke KanadEe.Jedva čekam da se vratishh Domeka sekichh. Fajish mi jakoo jakoo. Paa..Eto sad kad sam već započela o njoj. Ovai post posvećuem njoj.
-----------------
MariNek.<33
ŁakOo je stjechii nove frendove . ali teško ih je izgubiti.
Odnosno . Teško je stjechii i sustresti tak dobre ljude , a lako ih je izgubiti.
No ipak , treba se prema njima odnositi s ljubavlju.
Ehh. Moa Sekichaa. Je jako dobro dijete . Svakom pomogne . Ona svakog utješi. Svakog razveseli. Ima i onih nezgodnih trenutaka , ali je onda ipak sve najbolje .
×Osoba koa će pomoći i kada je ona u opasnosti <33
×Osoba koa nebira prijatelje već ih sve voli <33
×Osoba koa cijeni svaku osobu .<33
×Ne bira .
×Ne traži.
×VoŁi.
Eto kakva je moa Marinichaa. <33333
----------------
E pa ... Ovoo bi trebal biti kao drugi dio postekichaa...
Heeh. Koi pišem u srechii..Sutra iem na moree..
Wiii. Jedva čekam ...Dee..Bar više nebum trpela budale s Vinice il iz grada . Al promislitee..Heh.<3
Aje idem sad ljudi .
Iznenadite me s komentarchekimaaa...
Vojim vas svee..
Łjußim wa§ §wee.<333
/eToO..<3 Pikss. Image Hosted by ImageShack.us


|četvrtak, 10.07.2008., 17:19|

|61| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.