kaleidoskop raznih kapljica https://blog.dnevnik.hr/mhsvabica

ponedjeljak, 14.12.2009.

POSEBNO SLOVO SVOM SINU

SRETAN TI 22. ROĐENDAN, SINE MOJ!

Radujem se Tebi, Florijan, i tome da sam Te rodila, da Te ima, i da se opet tako dobro razumijemo... volim Te, sine moj, i neka mi Te On dobro čuva na svim Tvojim putevima, neka Ti pokloni život u sreći, zdravlju i miru!

Rodila Te mama, i to 14.12.1987. godine...

Image Hosted by ImageShack.us

i Tvoje sestre su Te odmah zavoljele...

Image Hosted by ImageShack.us

a Tebi se žurilo da narasteš, veoma rano si počeo iztraživati svijet oko sebe...

Image Hosted by ImageShack.us

kad Ti je bilo 7 i po mjeseci podigao si se na vlastite noge, a kad Ti je bilo 9 mjeseci već si se oslobodio, počeo na vlastitim nogama, bez ikakve pomoći hodati, a zatim i trčati...

Image Hosted by ImageShack.us

a i inaće sve si brzo naučio...na ovoj slici imaš godinu i po, i već si tako lijepo s nama papao...

Image Hosted by ImageShack.us

pjesme i glazbu si oduvijek volio, i zvukovi glasovira su Te nekoć zbilja fascinirali...

Image Hosted by ImageShack.us

i onda je došao i taj dan, prvi dan škole, i bio si ponosan što si sad veeeliki, pravi pravcati prvačić...

Image Hosted by ImageShack.us

Ljeto 1996. smo proveli mjesec dana na moru, u Makarskoj (i Splitu), samo Ti i ja, i bilo nam je lijepo...

Image Hosted by ImageShack.us

Pokazalo se brzo, da uopće ne voliš školu, ali ipak si volio učiti, barem sve to što Te zbilja zanima. :)
I dan danas se divim tome, i dan danas rado i s ponosom se sjećam što si mi baš Ti (1999. u biblioteci u Mannheimu) objasnio kako se režeržira, tj. kako mogu tražiti i naći potrebne članke, određene knjige itd. u internetu. Hvala Ti još jednom, sine!

Image Hosted by ImageShack.us

a onda... onda su počele Tvoje "lude" godine, o njima i neću pisati...

Image Hosted by ImageShack.us

to je bilo ono vrijeme kada bih Ti pisala slijedeću pjesmu:

SLOVO SVOM SINU


Šutjela bih kao kamen
Ali kamen jadna nisam


Oprosti, sine, svojoj majci
Što pisah ti ovo slovo

Srce moje kuca za tebe
I neće se skameniti

Prazne su ove moje ruke
Što nekoć držaše tebe

Umorne su oči moje
Previše plakaše za tobom

Grdiš li me još, sine,
Što bijah često stroga?

Ne zamjeri mi, zlato,
Učinjeh to za tvoje dobro!

Jer: Ljubav nije u tome
Da se dijete razmazi

Već ga puna odgovornosti
Na put u život treba spremati

Oprosti, sine, majci svojoj
Što se pomiriti neće

Srce što voli, mada i boli,
Čuvar je, sine, tvoje sreće

Pisah ti slovo ovo U nadi
Da budiš mi se ponovo

Da će se srce tvoje mome
Jednom opet otvoriti…



(© by M.H.Švabica - 19.06.2004)

I sada više i nisam ni jadna ni tužna, već sretna i ponosna, sine, jer znam da se Tvoje srce ponovo otvorilo, i radujem se tome, radujem se Tebi, moj Florijan.
Sad si čovjek, i to baš pravi, jer je i Tebi sam život mnogo naučio, jer si i Ti već prošao svašta u svom mladom životu, a sve što nas ne ubija čini nas jačem, i Ti si našao svoje mjesto, svoj put, a i svoju sreću, svoju dragu Juliju...

Image Hosted by ImageShack.us

Nedavno tek si položio ispit za vozačku dozvolu, te kupio si prvo auto. I kada sam Te (više iz šale) pitala što li je najvažnije što vozač treba imati na umu kada sjedne u auto, najljepše si me iznenadio svojim odgovorom da čovjek-vozač mora biti svjestan da ima odgovornost...

Image Hosted by ImageShack.us

I kao nekoć i dan danas voliš pjesme i glazbu, samo što ne voliš više klaviaturu, već gitaru. Sam sebi si naučio da je sviraš, i eto, radujem se svemu tome, dragi moj Florijan, i sretna i ponosna sam što si baš Ti moj sin, što sam baš ja Tvoja mama!

Image Hosted by ImageShack.us

Sretan Ti rođendan, sine, volim Te i želim Ti svu sreću svijeta i da mi Te On vazda dobro čuva i štiti!

Image Hosted by ImageShack.us

Dragi moji čitatelji-prijatelji,
znam da ovaj post zvuči skoro kao hvalospjev, ne zamjerite mi već radujte se samnom..Ako ste čitali moju pjesmu SLOVO SVOM SINU (a neki od Vas se možda još i sjećaju mog starog bloga, tog vremena) onda valjda možete shvatiti, da s ovim postom jednostavno želim se jednom i javno zahvaliti svom sinu (a i Svevišnjemu), jer sam danas doista tek sretna majka.

Ali pored sve svoje sreće neću ni danas zaboraviti na tuđa djeca, na MALOGA PATRIKA JANDRIČEKA npr. POMOZIMO MU SVI, svako od nas prema svojoj mogućnosti, neka će i njegova mama sretna biti!
Unaprijed već hvala i srdačan Vam pozdrav moj, do čitanja, Vaša M.H.Švabica.

14.12.2009. u 11:50 • 45 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      



Komentari da/ne? Translation Services

M.H.Švabica:

Volim Bosnu - Hercegovinu i Hrvatsku, djecu i dobre ljude, sevdalinke i klapske pjesme, zvukove tamburica i mandolina, modrozeleno more i plavo nebo pun malenih oblaka, jutarnju pjesmu slavuja, jagode i livade pune tratinčica...

x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x

HUMANITARNE AKCIJE

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x

RECI "NE!" - NO ABUSE OF CHILDREN AS SOLDIERS!


x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x

KORISNI LINKOVI


SPISAK KORISNIH HR-LINKOVA


HRVATSKA KNJIŽEVNOST

SREDNOŠKOLJSKE LEKTIRE

KITABHANA - KNJIŽEVNOST BiH

NJEMAČKA KNJIŽEVNOST

POVIJEST NJEM. KNJIŽEVNOSTI

LINK ZA GERMANISTE

NJEMAČKI ONLINE-LEXIKON

ZNANOST

BAMF

x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x
Dragon22@gmx.net
x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x


VIJESTI


JUTARNJI

VEČERNJI

SLOBODNA DALMACIJA

GLAS ISTRE

GLAS SLAVONIJE

DALJE.COM

HIC-Portal

OSLOBOĐENJE - BiH

KLIX.BA

DEUTSCHE WELLE

NJEM. VIJESTI - SPIEGEL

NJEM. DIE WELT

NJEM. ZEIT-ONLINE

KARLSRUHE - NEWS

KAKVO JE VRIJEME...?

HRT RASPORED PROGRAMA



x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x

HRT 1 UŽIVO

RADIO SLJEME

TOTALNI FM VELIKA GORICA

TOTALNI FM ZAGREB

RADIO SPLIT

STREAM 1 HR

RAZNE SERIJE ONLINE

ARD-MEDIJATEKA

ZDF - MEDIJATEKA

x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x

BESPLATAN DOWNLOAD


WINAMP-PLAYER

REALMUSIC-PLAYER


x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x

ZANIMLJIVI BLOGOVI


Gogoo

Alkion

Helix

Maslačak

MO

Tixi

Bookaleta

Bookeraj

Luki 2

Svijet biljaka

Knjigoljub

Edine priče

ZG-Dnevnik

Nepoznati Zagreb

GP - Zagrebancije

Kristalna kruna

Safiris

smisao života

Folklorni blog

Irena - šumarKA

JJA

gustirna

mali jež

More~snova

Slike iz galerije LATICA

x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x

SVI BLOGOVI

KNJIGA ZA PLAŽU

E-KNJIGE

ZANIMLJIVI RECEPTI

BLOG BLOG.HR-a

x . . . . . . . . . . . . . . . . . . . x

plejadablue

Kašeta

SKLBLZ

ddadd



.
.
.

.
.
.






























































































Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr