MHband

nedjelja, 25.11.2007.

Snimke...

Pošto smo danas imali u planu na probi provesti vrijeme samo snimajući za Youtube, evo, ja sam se odlučio i staviti jednu od snimki ovamo...Iako nisu baš najbolje ispale, kako mi to možemo odsvirati...Ali, evo, stavit ćemo ih, da nebi poslije bilo sve uzalud snimano ! :)
Ovo je Rospija, koju smo malo ubrzali...lol...Al' nema veze !

25.11.2007. u 02:20 • 36 KomentaraPrint#

četvrtak, 22.11.2007.

Evo da i ja nešto napišem...

Ljudi,evo konačno i mene...samo ću reći da je Ljule legenda, ipak tako odsvirat s Jagodama nije mala stvar...još jednom...svaka čast,Ljule...burninmad
P.S.Hvala za majicu i karte...hrvatska

22.11.2007. u 22:48 • 14 KomentaraPrint#

srijeda, 21.11.2007.

Divlje Jagode i...Divlje Jagode :)

Eto, pošto nije bila skoro još nikakva svirka, odlučih ja staviti par sličica poslije koncerta Divljih Jagoda u Belišću !
Bila je super atmosfera unatoč malobrojnoj publici !
Samo nemojte zamjeriti na kvaliteti slika jer su slikane mobitelom ! :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Pero i Zele)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Ćeha i Pero)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Krog i Zele)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Tanja, Zele & Adry)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Adry, Žak & Tanja)...Cure nisu mogle dočekati da se slikaju s njim...hahahaha



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Ljuki & Žak)


Btw, ako netko ima slike iz Prandau-a, neka ih slobodno pošalje na naš mail !
Pozdrav ! mah

21.11.2007. u 20:53 • 9 KomentaraPrint#

četvrtak, 15.11.2007.

Time Out...(opet) ! :)

Evo malo sličica iz Time Out-a, ali sa svirke koju smo imali ljetos...Ajoj...Davno je to bilo...rolleyes

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Time Out)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Ekipa...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
("Bekstejdž"...LOL)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(MHband...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Pero...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Ljuky...)

15.11.2007. u 00:53 • 30 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 12.11.2007.

Time out...

Ima jedna stvar koju treba odmah napomenuti…U ovaj petak sviramo u Prandau-u s rock bandom, koji je vama svima već dobro znan...Off Duty !
A evo i slika sa svirke u Time-u !



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Ekipa...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Ekipa sa šanka...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Rođendanska ekipa...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Karlo...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Pero & Marin/Ćeha...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Ižak...)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Ljuky...)

12.11.2007. u 21:45 • 14 KomentaraPrint#

...marin pise...

Eto, dosao je i taj dan...Ljuki i ja pisemo danas kontrolni iz matematike :(...i ovom prilikom se zahvaljujem Ljukiju jer mi je nesto pokazao i sada mislim da mogu dobiti 2...ali i ispricavam mu se jer on nist nije moga nauciti jer je meni pokazivao ono osnovno...ugl. da te utjesim Ljuki:

Jucer kada sam dosao doma nist nisam ni pogledao, nemam ni formule i neznam ni koristiti formule, sjedim sam u prvoj klupi ispred profesorice, iz mene Dado (ne lezi mu bas matematika xD), neznam kako izracunati ctg na kalkulatoru xP...e, a da ti nepricam za povijest!! nisam vidio prof. 4 tjedna i sada ce nas ISPREPICKAT kada nas prozove, nas par koji konstantno bjezimo...

I tako, nadam se da sam te utjesio! ;)...
E da cujes sto Tena P. lijepo pjevaaaaaaaaaa...isseeeeee! :)

12.11.2007. u 06:30 • 12 KomentaraPrint#

Time Out...

Evo i posta, ali kratkog !
Dakle, prošla je i svirka u Time Out-u…Ne možemo se požaliti ni reći da je bilo loše, bar ne kao bend. Sve je bilo ok…atmosfera, publika itd…Malo je jebavala mikrofonija, al OK ! Vjerojatno ćemo opet napraviti svirku koji put tamo, kada Butch organizira jos jedan rock vikend !
Hehe…Za sada nemamo slika, tako da vi koji ih imate slobodno možete poslati…Eto, toliko od nas !

12.11.2007. u 00:50 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 08.11.2007.

Divlje Jagode...

Pošto nemamo nekih pametnijih vijesti, a ja sam jučer bio na koncertu Divljih Jagoda, odlučio sam nabacit neki osvrt s koncerta…
Kao prvo, mora se napomenuti da je vani bila živa ledara…Jedna velika greška je napravljena što nisu bili plakatirani, tako da je došlo jako malo ljudi na centar Osijeka gledati koncert.
Pošto je odaziv bio mali, nisu svirali dugo. Odsvirali su svoje najveće hitove, jednom se vratili na bis i to je to. Moram napomenuti da mi je bilo jako drago što je na koncert došao njihov prvi pjevač, Toni Janković. On je otpjevao „Krivo je more“, „Jedina moja“ i „Mojoj ljubavi“ i pokazao kako to zvuči u originalu. Glavni vokal je bio Žaniel Tataj, pošto je Pero napustio grupu…i moram priznati da mi u ovoj postavi puno moćnije zvuče, možda baš zbog Tataja, koji je pjevač IZVANREDNIH glasovnih sposobnosti…
Eto, to bi bilo sve…

P.S. Hvala Karlu Lukiću i njegovom tati !!! Poz, vidimo se !!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

08.11.2007. u 22:10 • 15 KomentaraPrint#

utorak, 06.11.2007.

...more!!...i budale, i budale...cudnih ribica, jako cudnih!!

...bio sam s klubom u dubrovniku...bilo je odlicno...i vrijeme je bilo super...puno strankinja...puno kineza koji su slikali iz svih mogucih kutova...par njemaca u kratkim hlacicama i tregerima...ugl. bilo je kul...i setasmo mi tako Stradunom i meni padne na pamet!..."Ej zasto ja nebi sada skocio u more i zaradio sebi pare?!"...i skocim u more...i zaradim pare...i 35 kn, makara sam mogao dobiti i 60...jeftin sam! ah!...ali evo...neke slike...e i da!
Ova mala zivotinjica sto pluta je zapravo jednostanicni organizam, nastao prije otprilike 200 g...neki govore da je sluzila za razlicite stvari, ali ja mislim bezopasna mala, jadna zivotinjica samo uziva brckajuci se u moru sa svojim malim prijateljima ribicama xD...i slike!!


Pa, evo vam sličica koju stavlja tesko zaljubljena budala...eto za kakve se slike Marin/Ćeha zalaže...LOL

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

06.11.2007. u 22:41 • 14 KomentaraPrint#

nedjelja, 04.11.2007.

Ladimirevci...

Evo nekih slika iz Ladimirevaca...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Kreni prema meni)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

*Hvala za slike...HEAVEN !!! thumbup

04.11.2007. u 01:02 • 15 KomentaraPrint#

subota, 03.11.2007.

Prandau...

Eto, prošla je jučer svirka u Prandau-u !
Bilo je bolje nego što smo mogli očekivati. Poslije svirke su nam se još pridružili Jura Gorša i njegova ekipa, s kojim smo još jednom odsvirali Child in time. Pošto je kafić radio do 1h, nakon planiranog završetka smo ipak odsvirali nekoliko pjesama.
Nakon svirke smo se Pero, Karlo, Ćeha i ja malo proveli po Valpovu, a onda otišli kod mene svi, kao neke izbjeglice, prespavat. A bitno je samo to da smo se uspjeli snaći, iako nekima buđenje nije bilo baš ugodno !
Prepoznat će se taj netko ! thumbup


mah

03.11.2007. u 14:07 • 3 KomentaraPrint#

četvrtak, 01.11.2007.

Nista od Leonarda, sutra u Prandau !!!

Evo, kao što sam naslov govori, sutra je svirka u Prandau-u !
Leonardo je odgođen zbog nekih obaveza...
To je jedina obavijest...
A evo i nekih slika iz Leonarda, a to je bilo točno prije 5 mjeseci, kada smo svirali kao dva benda u, kako je rekao Livio, svim mogućim kombinacijama ! Hehe


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Marin/Ćeha iliti Mesa/Boogie)thumbup


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Medo)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Marin & Pero)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(Sefir, Marin, Pero)



Ali evo i jedne slike na sjećanje kada je Ćeha počeo svirati bas, na sjećanje koncerta legendarnog Atomskog skloništa...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

*Hvala za slike.....HEAVEN !!! :)

01.11.2007. u 23:13 • 6 KomentaraPrint#

Cret...

Evo, što reći ??
Svirka je prošla fenomenalno !
U početku je bilo malih problema sa zvukom, dok se Pero i ja nismo pogodili za glasnoću pojačala ! Tako da je prva pjesma, Jovano Jovanke, bila nista drugo nego buka ! hehe
E, onda kada smo sve spicili krenilo je sve kako je i trebalo ! Sve skupa smo odsvirali preko 30 pjesama i fajront !
Nitko od naših poznatih nije slikao (koliko ja znam), tako da slike nisu zagarantirane. Ali se mi ipak nadamo kojoj ! sretan

I, da, btw, da jos i ovdje napomenem....U nedjelju sviramo u Leonardu !

Pozdrav ! mah

01.11.2007. u 14:30 • 8 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Rock band "Mentalna Higijena" burninmad


Članovi benda...

LjuX - gitare
Karlo - vokal
Vidra - bas
Bandic - bubnjevi

(mhband@net.hr)

Svirke...

12. 6. - Dom mladih, Cret

19. 6. - Motorijada, LA

26. 6. - Pjevaci amateri, Valpovo


Web Counter













Kad se svjetla ugase

Sada, kad se svjetla gase
Sada, kad je gotovo sve
Zalis zbog propale ljubavi nase
Places, a ti si kriva za sve

Prosli smo ovo tisucu puta
I Bog zna da sam probao sve
Molim te, idi i ne vracaj se vise
Ne tuguj jer ti si kriva za sve

:Ovo je moje posljednje zbogom,
Places, a ti si kriva za sve
Mozda se opet sretnemo jednom,
Jednom kad se svjetla ugase


Citam ti misli, dobro te znam,
Nikad me nisi ni voljela
Na kraju, kad je gotovo sve
Sto sam htio s tobom ? - pitam se

Tek sada, kada rada se dan
I kad konacno odem od tebe
Tuznog srca cu utonut u san,
Ali miran jer ti si kriva za sve

(Tekst: D. Cvetkovic)
(Glazba: LjuX)




Vrijeme je na nasoj strani

Mozda ne znam kamo idem
Zato znam gdje sam bio
Dobro znam da nista ne znam,
Ali znam sto ne bih smio

Davno nisam vise dijete,
Jos ni odrastao nisam
Ne krasi me neka mudrost
Ali veslo ja ne sisam

:Vrijeme je na nasoj strani
Kaze ona pjesma stara
Cuvaj stare prijatelje,
Bit ce zena, bit ce para
Vrijeme je na nasoj strani
Svaka rana manje boli
Dok je starih prijatelja
Imas nekog tko te voli


Iza nas iskustva nema
Djela iz proslosti slavne
Ne brinu nas neke stare stvari
Ne pucaju price davne

Zato zivimo za danas,
Ne za jucerasnje teme
Nikuda nam se ne zuri:
Na nasoj strani je vrijeme

(Tekst: D. Cvetkovic)
(Glazba: LjuX)




Bozic bez tebe

Drugi put zvona zvone u tihu noc
Banje je vece i sve je kao u snu
Hladan mi vjetar kaze da neces doc'
Pahuljama pise tvoje ime po tlu

A snijegovi bijeli na mom prozoru
Tamjan, zlato i ova pjesma pastira
Ne znace mi nista kada ti nisi tu
Komu da pruzim ruku ljubavi i mira

: Jos jedan Bozic bez tebe dolazi,
A ja se pitam gdje si sada ti
Jesi li sama kao sada ja
I tko ti Bozic prvi cestita


Jos jedan Bozic bez tebe dolazi
Gdje si li sada da te zagrlim,
Dahom ti grijem ruke ko nekada
U svetoj noci bijelog Bozica

A snijegovi bijeli na mom prozoru,
Tamjan, zlato i ova pjesma pastira
Znacili bi nesto, da si samnom, tu,
Da ti pruzim ruku, ruku ljubavi i mira

...U Bozicno jutro kroz prozor gledam...
...Prolazi Bozic bez tebe...Jos jedan...

(Tekst: D. Cvetkovic)
(Glazba: LjuX)