četvrtak, 15.05.2008.

Ne mogu učit kad je vani lijepo vrijeme!

Hay! Napokon sam odlučila napisat novi post...Iako baš nemam neku temu. no
Ovih dana je vrijeme prelijepo i možda je to razlog zašto mi se neda učit kad je vani lijepo vrijeme...
Pa tko će učit, a vani čuješ kako ptičice cvrkuću, djeca skaču i vrište od radosti jer je napokon pravo zatoplilo... Eh, eh...Teško je to!rolleyes
Danas moram vježbat glupu fiziku jer sutra pišem test.tuzan A moš mislit što ću učit...hehe, a ipak se moram potrudit da imam zasluženu četvorkicu iz fizike...Uf. Samo da prođe sutrašnji dan i sve će biti u redu. Onda napokon vikend...Jedva iščekivani...Vikend ću provesti opušteno i neću zavirit u knjigu jer me ovaj tjedan iscrpio...
No dobro...Nemam sigurno samo ja takvih problema...imate ih i vi...u to sam sigurna...nut
Jedva čekam da napokon završi i ova školska godina, pa da sa mirom mogu živjet, bit opuštena i po cijele se dane dosađivat...JEDVA ČEKAM.
Joooooooooooj, ljeto....kako volim ljeto, puno mi je draže od drugih godišnjih doba....ajme jesam dosadna...
A kad stvarno neznam šta da više pišem...išla sam pisat post jer ga dugo nisam pisala, a nisam se pripremila šta ću pisat ni kako ću pisat...a briga me...eto čitajte malo moju glupavu stranu...hehe-kak volim ovu riječ....ajme iscrpiše me ove točkice...

No dobro, mislim da je dosta.
Javljam vam se uskoro sa boljim postom.
Pozz od Mettallkee!!!
ByE....


E da i evo jedna pjesma koja mi je super...Jako je lijepa...Iako baš često ne slušam Evanescence ova je pjesma dobra...pa poslušajte...

Evanescence- Breathe No More



13:40 | Komentari (32) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.