nedjelja, 16.03.2008.

NAČIN PISANJA POSTA, koji mi DEFINITIVNO NE odgovara.

Hello!!!
Evo uhvatila sam malo vremena da napišem nekoliko glupavih riječi koje izlaze iz mojih usta...
Prošli sam tjedan bila bolesna, tako da nisam išla u školu i nisam mogla biti vani, a kakvo je lijepo vrijeme bilo prošli tjedan....a sad sam ozdravila...i čujem na vijestima da će ovaj tjedan biti zahlađenje...pa mislim stvarno...KAKVE SAM JA ONDA SREĆE???
Jedva sam čekala sunce i da mi se raspoloženje popravi...a onda...BUM.....ništa od toga...no sve u svemu danas je lijep dan i glavno mi je da za Uskrs bude lijepo vrijeme....
Tri dana nisam bila u školi i mogu vam reći da sam mnogo toga propustila....rolleyesprijateljica mi je dala bilježnice da prepišem ono šta su radili i toliko toga sada ne kužim i ne shvaćam (jedno te isto).
Al skužit ću to, valjda....ma oću...joooooooooooj!!!!!Stvarno mi ne ide danas....ovo mi je najgluplji post...
Skužila sam da uvijek kada se nešto u školi organizira ja u tome ne želim nipošto sudjelovati...pa pitala sam se zašto? Mislim da bih se trebala malo " ODRUŠTVENIJALIZIRATI " ta riječ je porijeklo moga bratića....sretan
I od danas sam odlučila da ću biti društvenija...da moram biti...jer takve osobe ljudi vole....ima malo onih koji vole povučene i tihe ljude....nisam ni ja nešto preotvorena, al nisam ni prezatvorena i to mi je drago.
Šta da još napišem???
Ne Znam!!!
Ljudi najgluplji post je napisan....yes
ByE, bYe....
Bit će boljih, bit će boljih....Anita rekla sam ti da neznam pisat ovakve postove....A pa ja više volim pisat onim načinom znaš....
e da hvala vam na komentarima, stvarno se nisam nadala tolikom brojurolleyes
POZDRAV SVIMA!!!


Image Hosted by ImageShack.us


13:05 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.