subota, 09.02.2008.

KADA I KAKO SAM POČELA SLUŠATI METAL?!

:Ovako...Bilo je to ljetos, otišla sam kod svoje sestrične da vidim što radi i zateknem ju kako sluša grupu Nightwish. Znala sam ja tu grupu, ali je nisam baš slušala...I tako sam ostala s njom slušati...ma zapravo gledali smo koncert END OF AN ERA koji je fenomenalan i tako mi se svidio da sam ga prepržila... Tako sam ja dan za danom slušala Nightwish, skidala njihove slike, albume i dr. Ma bila sam opčinjena tom grupom. Čak mi je mama vikala "Ma slušaš to već puna dva sata, ajde ugasi već jednom..." No tako mi se svidjelo da me ni mama nije mogla natjerati da ugasim. Čak je moj mlađi brat to počeo slušati koji ide u 3.razred... No brzo se odvikao kad je čuo Bernya. Rep "pjevača". Ma nezna on šta je glazba. A nek mu bude svako ima pravo slušat ono što voli...Jel tak!!yes I tako kad je METAL ušao u moj život uopće nisam slušala one pjesme koje sam voljela, ma bili su to uglavnom mješani, strani MP3-ovi... Sada slušam i Within Temptation (zakon grupa), a a skinula sam neke pjesme od metallice, i da Evanescence je odlična grupa nju isto često slušam... imaju super pjesme.sretan Eto to bi bilo to... I ako ikada prestanem slušati metal, a sigurno neću, uvijek će mi biti pamćen po odličnoj vrsti glazbe i odličnim METAL GRUPAMA... i zato zapamtite METAL IS THE BEST ALWAYS AND FOREVER!!!wink


21:04 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.