Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

vlasnica ovog bloga:









u ranim je dvadesetima, živi u metropoli i voli napolitanke, ona je - metropolitanka

Omiljeni citati

"It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not." (Andre Gide)

''Sometimes when you look back on a situation, you realize it wasn't all you thought it was. A beautiful girl walked into your life. You fell in love. Or did you? Maybe it was only a childish infatuation, or maybe just a brief moment of vanity." (Henry Bromel, Northern Exposure, The Big Kiss, 1991)

''Idleness is not doing nothing. Idleness is being free to do anything.'' (Floyd Dell)

"How wrong it is for a woman to expect the man to build the world she wants, rather than to create it herself. " (Anais Nin)

"There is nothing heavier than compassion. Not even one's own pain weighs so heavy as the pain one feels for someone, for someone, pain intensified by the imagination and prolonged by a hundred echos." (Milan Kundera)

"If you don't risk anything, you risk even more." (Erica Jong)

"The weak are more likely to make the strong weak than the strong are likely to make the weak strong. " (Marlene Dietrich)





web counter

Metropolitankina abeceda:


A asfalt

B buđenje (iza 11 ujutro po mogućnosti)

C cvijet

D dobrota

E energija (prvenstveno ona pozitivna koja zrači iz sretnih ljudi

F fotografija (srcu veoma drag hobi)

G grad ili The Grad, moj voljeni Zagreb

H harmonija

I inspiracija

J Japan (obećana zemlja)

K koljena

L Lamjana (tako će se zvati moja kći)

M melankolija

N nada

O obećanja (ispunjena)

P privatnost

R radoznalost

S suze (dio svačijeg života)

T Tokio

U uspjeh

V voljeti

Z zemlja

Arhiva

Credits

Aethereality.net
Stock Xchng
Hybrid-Genesis.com

strange?!?

ponedjeljak, 18.09.2006.

Jesam li čudna? Da, možda i jesam. Sve u svemu, to bi se najbolje moglo sažeti riječima ''drugačija od drugih''. Iako me to možda nekoć i smetalo, s vremenom sam se pomirila s time i počela ponositi time što sam drugačija, a ponekad se čak namjerno ne želim uklopiti u kalupe koje nam svima nameće društvo.

Bila sam prilično tiha beba koja je rijetko plakala.
Bojala sam se nepoznatih ljudi i kad god smo išli nekamo, držala sam se mamine suknje kao pijan plota.
Kao djevojčica nikad nisam pretjerano marila za barbike i lutke općenito. Poslijepodne provedeno u vrtu uz dobru knjigu mi je uvijek bila draža opcija od odlaska k prijateljici iz razreda i igru vjenčanja ili 'mame i tate' s Barbie i Kenom.
Nisam imala mnogo prijatelja, maksimalno dvije ili tri prijateljice s kojima sam se družila i nakon škole.
U ranoj tinejdžerskoj dobi nisam bila zaljubljena ni u jednog člana tada megapopularnih Backstreet Boysa i 'N Synca, sanjarila sam o Jimu Morrisonu, Daveu Gahanu, Elvisu i Mamoru iliti 'Tuxedo Mask' iz ''Sailor Moon''.
Umjesto već gore spomenutih Backstreet Boysa, Spice Girls i inih u mom su se CD playeru vrtjeli Bob Dylan, Metallica, Depeche Mode, Doorsi, Aretha Franklin i Janis Joplin.
Dok je mojim prijateljicama u prvom, drugom srednje glavna fora bilo otići u McDonald's na burger ili pomfrit nakon škole, uvijek sam radije odlazila s mamom i sestrom u kineski ili meksički restoran.
Otkad znam za sebe, voljela sam ići u kazalište pogledati dobru dramu.
Tjelesni mi je bio prava noćna mora, a osobito sam mrzila skidanje u kratke hlačice jer sam se sramila pokazati svoje mršave nožice.
Bila sam skoro pa jedina u razredu koja je pročitala 'Zločin i kaznu', a jedina kojoj se ta knjiga i svidjela (dapače, oduševila me).
Imam velik nos i pomalo klempave uši, ali da mi netko ponudi besplatnu plastičnu operaciju radije bih odabrala korekciju ušiju jer svoj nos zaista volim takav kakav jest (koliko god nevjerojatno zvučalo).
Kad mi je bilo 16, na jednom sam tulumu poskrivečki zabrijala s tadašnjom najboljom frendicom jer me zanimalo kako se žene ljube. (Da, istina je da se žene ljube bolje, nekako mekše i senzualnije...) Otada sam još nekoliko puta poljubila djevojke.
Smatram da su svi ljudi rođeni kao biseksualci, a u pubertetu se pod utjecajem društva, odgoja i okoline općenito opredijele za jedan od spolova. Ja sam ostala 'negdje između', heteroseksualna sam, ali pomalo naginjem i k biseksualnosti - uglavnom me privlače muškarci, ali mogla bih se zamisliti i u vezi s ženom.
Poprilično sam nemirnog duha i ne mogu se vezati za jedno mjesto.
Ponekad se bojim da sam manično-depresivna jer se moje faze ekstremno dobrog raspoloženja i hiperaktivnosti izmjenjuju s depresivnim fazama i napadajima plača. Pet minuta sam odlične volje i mislim da bih mogla dohvatiti sve zvijezde s neba, a samo pola sata kasnije mi se sve čini posve bezizlazno i mislim da sam dotakla dno.
Nisam još nikad nikog istinski zavoljela, iako sam tisuću puta bila zaljubljena.
Nikad ne plačem na filmove, ali nakon što čujem neku srcedrapateljnu pjesmu pola sata ne mogu doći k sebi od krokodilskih suza koje tada izlijem.

Spomenula sam već i da naginjem k biseksualnosti. Nije bilo razdoblja u životu kad nisam bila 'zaljubljena' u neku ženu, i to uglavnom poznatu glumicu, pjevačicu, javnu ličnost. Te su se žene mijenjale kako bi puhnuo vjetar, ali ostalo ih je nekoliko na popisu koje me još i nakon tolikih godina fasciniraju...

AUDREY HEPBURN



Bilo mi je osam godina kad sam prvi put gledala ''Doručak kod Tiffanyja''. Oduševila me svojom pojavom: tako nježna i krhka, a istodobno i tako vrckava, duhovita, uvijek se izvuče iz svih nevolja. A tek koja ljepota!

PAULINA PORIZKOVA



Jedna od najpopularnijih manekenki osamdesetih, iz takozvane stare garde supermodela, porijeklom je iz Češke. U nju sam se zaljubila gledajući komediju 'Her Alibi' u kojoj je glumila rumunjsku imigranticu Ninu koja je osumnjičena za ubojstvo, a alibi joj pruži pisac, Tom Selleck, koji tražeći zanimljivu priču slučajno naleti na nju na sudu i odluči je izbaviti iz zatvora.

JANIS JOPLIN



Odbačena od društva, uvijek drugačija od drugih - često sam se mogla poistovjetiti s njom. Nikad nije bila klasična ljepotica, ali oh, taj divni hrapavi glas i tragična sudbina me ne mogu ostaviti ravnodušnima.

KATE MOSS



Mnogi od vas će se vjerojatno pitati što ona radi na popisu. Ni ona nije klasična ljepotica, mnogi smatraju da je premršava i da je upravo ona tzv. 'heroin chicom' devedesetih pokrenula trend anoreksičnih manekenki. No, ona mi je jednostavno prelijepa iz neobjašnjivih razloga iako je dječačke građe tijela, lice joj nije pravilno već bi mnogi rekli preširoko, oči prerazmaknute... Djeluje tako krhko i nezaštićeno, a u i sto je vrijeme i pravi vamp. A nakon kokainske afere se uzdigla iz pepela poput feniksa i danas je uspješnija no ikad. Samo da se još riješi Petea Dohertyja i sve za pet!

MARLENE DIETRICH



Predivna njemačka glumica fascinantne životne priče, filmska diva tridesetih i četrdesetih godina, jedna i jedinstvena. Nijedna žena prije i poslije nje nije tako seksi izgledala s cigaretom u ruci. Trebam li uopće objašnjavati zašto sam je uvrstila na popis? A kako šećer dolazi na kraju, tako ću s veličanstvenom ličnošću poput nje završiti i ovaj post.

- 21:47 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Copyrights & Credits

Site Name © Your Name
Designed by Aethereality.net
Image © Stock Xchng
Brushes © Aethereality and Hybrid Genesis

Designed by Aethereality.net