Razmišljanje izvan okvira

subota , 24.04.2021.

Čovjek je stvoren da razmišlja izvan okvira i to je njegov neki možda izvorni kod. No, što se dešava kasnije? Odlazi u vrtić, školu, faks, na posao i onda ga okružje ( okolina) smješta u zadane okvire, u neki pravokutnik, kvadrat, krug, kocku ili se vrti oko sebe. A zašto? Možda zato da se uklopi u sredinu, jer lakše je složiti kocke , pravokutnike u nekoj prestabiliranoj harmoniji nego šiljkaste ili čudnovate izobličene forme .
Zbog toga su umjetnici, znanstvenici zapravo čudaci. Šiljkasti ljudi izvan „normale“ . Eto, takav je bio i moj prvi crtež prije puno godina, kada sam poželio da slika ne bude u pravokutnom okviru nego sam napravio okvir bez veze , zategnuo platno i nacrtao Pazinčicu u Pazinu, a sebe kao crnu točku u potoku i onda sam tu sliku stavio u konobu i ostala je tamo. I neka tamo stoji kao spomenik razmišljanja izvan okvira. A ja sam zajedno sa Pazinčicom otišao u podzemlje.

Oznake: slika

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.