Click Here Sta mai !!! - Metkovic - Chicago Povratna Karta ... - Blog.hr

Metkovic - Chicago Povratna Karta ...

subota, 16.10.2004.

Sta mai !!!

Sto je to sto nas vodi ka sreci. Gdje je ta linija izmedju uspjeha i neuspjeha. Pokusavam naci odgovore na ova pitanja. Posto ima jos dosta stvari koje moram obaviti u zivotu, bio bi red da definiram uspjeh i neuspjeh. Tek toliko da znam kojom linijom ja idem. Ma znam ja otprilike sto je uspjeh, ali razliciti ljudi imaju razlicite definicije. Ono u stilu, neki se zadovolje malim stvarima dok drugi traze vise... Malko sam umoran od pisanja, a pogotovo pisanja eseja za predavanje iz psihologije. Napokon sam ga zavrsio i umjesto da budem zadovoljan sta sam gotov ja se sad mislim sta nisam dobro napravio. Opusti se majmune, petak je. Ma nije petak, vec subota rano ujutro vicu moji iz Metkovica. Meni petak, a vama subota. Pa vi zivite u buducem vremenu. A, gdje cete vi u subotu navecer? Ja za sebe jos ne znam. Zar nije sramota da zivim u Chicagu, a ne znam gdje cu u subotu navecer. Ma smisliti cu ja vec nesto. Adios amigos...

- 00:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #