Lice tvoje, Gospodine, ja tražim...


13.11.2008., četvrtak

Sin si svjetla

Probudi se, otrijezni se! Ne spavaj! Ti nisi od noći, sin mraka. Ti sin si Svjetla, sin Sunca koje pobjeđuje. Ne mogu te zlo i mrak zaskočiti niti nadvladati, jer ja se borim za tebe i ja te obasjavam. Oni nemaju moći nad tobom! Zato, ne boj se. Nemoj u strahu prespavati svoj život, i nemoj spavati uz svoj život – da on prolazi pored tebe. Ti živi u svjetlu, onako kako najbolje znaš i umiješ. To će biti najbolje i za tebe i za mene. Jer, ti si jedinstven, neponovljiv i nadasve dragocjen u mojim očima. Ti si moj ljubljeni sin, ti si moja draga svojina.

Ti si moja zraka, a ja sam Sunce koje te isijava. Ne skrivaj se u tami i mraku grijeha, ne bježi od mene. Kad pobijediš grijeh, pobijedio si tamu i izabrao Svjetlo. Samo hrabro! Svijetlit ću na tvojim bojnim poljima, u tvojim bitkama i tvojim pobjedama. Pobjeđujemo zajedno! Samo se na mene osloni! Slutiš li svu čežnju moga srca? Žedan sam, još uvijek sam žedan tebe i tvog života. Moja žeđ, moja strast za tobom, moje je svjetlo na tvojim putima. Zato, ne boj se i ne strahuj! Ti si moj! I ja sam tvoj. Mi smo jedno! Ti u meni i ja u tebi, kao što je Otac u meni i ja u njemu. Tako čeznem biti jedno i s tobom!

- 09:42 - Ti kažeš: (2) - Ponesi sa sobom - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DA/NE?

Napisah: