27.03.2007. / utorak

nista posebno

evo samo da napisem novi post. a nista posebno u subotu sam bio vani ali je bilo jadno jer sam s s frendovima i frendicama iz osnovne isao na deltu tamo su bili neki iz susacke i salezjanske i bilo je jadno jer su gimnazjalci i neznaju se zajebavat.bangbangludlud u nedjelju smo igrali proiv livade brod i nexe-a i dobili smo obije 9 razlike. smijehsmijeh jucer sam ispravio osnove jer sam iz dvije jezbe dobio 2 i ful sam happy jer je to najtezi predmet i ne zelim imat komad, i ispravio sam engleski dobio sam 4.smijehsmijehthumbupthumbup. danas sam pisao kontrolni iz osnova koji ja nisam pisao prosli put i nisam imao pojma i jos me stavi u prvu klupunamcornamcor. takosam 15 min buljio u prazno onda mi je uzeo kontrolni i napisao formule ali je iz njih trebalo izvuc formulu za ono sta meni trazi u zadatku a on mi je napisao osnovne formule i dalje nisam imao pojma ali sam uspio frendove iz klupe iza pitat da mi kazu formule i dobit cu 2 ili 3.smijehsmijehmahmahmahmah


Anthrax-Got the Time


- 18:18 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.