18.03.2007. / nedjelja

evo mene nakon dugo vremena

evo ljudi nije me dugo bilo jer mi je rikla maticna ploca pa sam bez kompa bio tjedan dana.burninmadburninmadburninmad jucer sam ga opet dobio i ful sam sretan jer ne mogu bez njega.smijehsmijeh prekjucer poslje treninga sam isao frendu iz kluba na rodendan jer smo se dogovorili da cemo ici na igraliste pored dvorane na kozali i bilo je bas jebeno. on inace nikad ne pije ali za svoj rodendan se napio ko guzica.smijehsmijehsmijeh. bilo je 5 litara vina i 10 litara kole i 7 piva. to je bilo dovoljno za nas 14.partypartyparty tjedan dana prije toga sam na istom mjestu u isto vrijeme isao ito frendu iz kluba na rodendan i isto je bilo jebeno samo je bilo malo vise za pit, bilo je 12 litara vina i 12 litara kole i baksa pive.partypartyparty ali i na jednom i na drugom rodendanu je bilo prestrava.thumbupthumbupwavewave

- 11:43 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.