< prosinac, 2007 >
P U S È P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

malo o meni (itd)i ostale drangulije...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




urednik bloga se
odaziva na ime:
¤Matko....
¤starost:15 godina...
¤zanimanje:metalac
¤opis posla:neprestano
slušanje Heavy Metal
glazbe i zajebavanje
na netu...icq,blog i
igranje Call of Duty-a...
¤volim se družit sa svojim
nezamijenjivim i najboljim
frendovima,a to su:
¤DejO-
¤Šorc
¤Likar
¤Medo
¤Daèo
¤Kiæo
¤Dejan
¤Božo
¤Jozo
¤Ban
¤Mata
¤Vlaša
¤Žac
¤Ivo
¤Amy
¤Ana
¤Fiæo
¤Minèi
¤mali Anðelko
¤Mile
....
¤ima još puno ljudova...
stavio sam samo one
s kojima se najviše družim
...¤¤¤¤¤¤¤¤<><><><><>
¤volim cure
-tražim upravo curu
¤neznam šta da još kažem....
¤obožavam igrat nogomet
najdraže piæe:votka,pivo(Pan)
sokovi.



Koja je razlika izmedju plavuše i hladnjaka?
-Hladnjak se ne buni kad izvadiš kobasicu


ovo su grupe kojih
sam se sjetio napisat....
ugl. to su mi naj jebenije
grupe koje slušam...ima
njih još...ali neæu pisat...
dovoljno je ovo...rolleyesthumbup

Agothadaimon
Akercocke
Annihilator
Avantasia
Arch Enemy
Benedictum
Invocator
Brainstorm
Children of bodom
Communic
Crematory
Cynic
Dark angel
Darkane
Dimmu borgir
Dew scented
Exodus
Susperia
Godsmack
Halford
Iced earth
Immortal
Inciter
Hypocrisy
Hibria
Iron Maiden
Judas Priest
Kalmah
Pariah
Metal Church
Millenium
Overkill
Panonski Sindrom
Pantera
Symphony X
Tribuzy
Alogia
Wintersun
Primal Fear
HammerFall
SoilworK
Metallica
RATM
Stratovarius
Chimaira
Nile
Ride The Sky
We Come One
The Project Hate
Korpiklaani



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



















¤neke od najgrupa....i slike¤

¤¤¤metal slike¤¤¤

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



box za preostale stvari....kojih trenutno nema

petak, 21.12.2007.

e ljudi jbg...

eh....sad da ja vama kažem jedno s_anje koje mi se desilo sad na zadnji dan škole....doðem ja kod frenda tamo na dežurstvo...kao ono da prepiše si èovjek šta se radilo zadnji dan u školi....i doðe nama ravnatelj i skine njega sa dežurstva zbog toga...i ja uletim u raspravu i kažem reko nemože on to sam tak napravit bez razloga....i stavi on mene na dežurstvo taman dok sam ja mislio do ie-centra otiæ..i kaže ti on meni ti budi dežuran sad dokraja nastave....ja se pokupio i ošo....ali imo sam sreæe jer je drugi dežurni došo par sati prije (neznam zašteek)pa sam se spasio i ošo do ie-a....a ništ....frend mi platio 1h igre bio sam drugi na listi u CoD-u....prvi je bio puzoviæ..normalno.....on je tamo glavni..hehe...dobro je sve u svemu bilo...sad sam došo doma....i pišem post,malo muzike nabacujem....slušam grupu Nile....ima jedna dobra,predobra pjesma na jutjubu pa sam ju stavio na blog da vi vidite kako se jede beton...gitarst jede žice na gitari a bubnjar jede beton sa bas papuèom>ugl...sve u svemu..to je sve što mošte oèekivat od mene zasad...e da...i napokon ono najbolje.....napite se ko stoka sad preko praznikapartythumbupjednom se živilud.........èekam komentare...pozzzheadbang(glava boli)

Nile-Black Seeds Of Vengeance-live koncert kod mene u garažiyes

|komentiraj 44| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.