< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

malo o meni (itd)i ostale drangulije...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




urednik bloga se
odaziva na ime:
¤Matko....
¤starost:15 godina...
¤zanimanje:metalac
¤opis posla:neprestano
slušanje Heavy Metal
glazbe i zajebavanje
na netu...icq,blog i
igranje Call of Duty-a...
¤volim se družit sa svojim
nezamijenjivim i najboljim
frendovima,a to su:
¤DejO-
¤Šorc
¤Likar
¤Medo
¤Dačo
¤Kićo
¤Dejan
¤Božo
¤Jozo
¤Ban
¤Mata
¤Vlaša
¤Žac
¤Ivo
¤Amy
¤Ana
¤Fićo
¤Minči
¤mali Anđelko
¤Mile
....
¤ima još puno ljudova...
stavio sam samo one
s kojima se najviše družim
...¤¤¤¤¤¤¤¤<><><><><>
¤volim cure
-tražim upravo curu
¤neznam šta da još kažem....
¤obožavam igrat nogomet
najdraže piće:votka,pivo(Pan)
sokovi.



Koja je razlika izmedju plavuše i hladnjaka?
-Hladnjak se ne buni kad izvadiš kobasicu


ovo su grupe kojih
sam se sjetio napisat....
ugl. to su mi naj jebenije
grupe koje slušam...ima
njih još...ali neću pisat...
dovoljno je ovo...rolleyesthumbup

Agothadaimon
Akercocke
Annihilator
Avantasia
Arch Enemy
Benedictum
Invocator
Brainstorm
Children of bodom
Communic
Crematory
Cynic
Dark angel
Darkane
Dimmu borgir
Dew scented
Exodus
Susperia
Godsmack
Halford
Iced earth
Immortal
Inciter
Hypocrisy
Hibria
Iron Maiden
Judas Priest
Kalmah
Pariah
Metal Church
Millenium
Overkill
Panonski Sindrom
Pantera
Symphony X
Tribuzy
Alogia
Wintersun
Primal Fear
HammerFall
SoilworK
Metallica
RATM
Stratovarius
Chimaira
Nile
Ride The Sky
We Come One
The Project Hate
Korpiklaani



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



















¤neke od najgrupa....i slike¤

¤¤¤metal slike¤¤¤

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



box za preostale stvari....kojih trenutno nema

četvrtak, 01.11.2007.

ej...novi post vam pišem..onaj koji sam izbriso...tj. grupe su u boxu.....Darkane-Innocence Gone

poozzz dečki,cure..kak ste?ee..imam jedno pitanje za vas
......date mi svoj broj od icq-a.....?...opet ja odem u koprivnicu,
nisam baš sretan....jedino štto me čini sretnim jest prijateljstvo...
...imam prijatelje koji su iskreni i dobri za društvo,a time mislim
na moju ekipu..a zna se tko je moja ekipa:
dejo-moj najfrend,sluša metal,znamo se od malih nogu
šorc-jedan mladi mali metalac s kojim se znam isto od malih nogu
jozo-dvijema riječima:jako smiješan...
dinko-velik čovjek,sluša rock,ide sa šorcom u razred...
yeja-eh...neznam što reći o njoj,osim da je zgodna i privlačna
vanna-mala nu-metalka...sluša korn i tak to....katkad je šutljiva,ali ok
lea-njezina sestra "punkerica",pomalo čudna i povučena ....
"dragana"-dobra frendica,često mi pomaže da se izvučem iz depre(hvala)
đenko-mali vrag-5. razred...sad je počeo malo slušat rock i tak....šorcov buraz
nina-koliko ju poznam,doima se kao ok osoba..sve misli u poziivnom smislu
ban-jedan čovjek koji se brine za nas kad smo gladni(hahaha),dobar je on frend
minči-žena od mog jednog i jedinog buraza gorana.....jako je duhovita osoba
dupli-većinom se druži sa mojim burazom,katkad donese burazu mjuze,pa ja kradem...
bugy-moj bratić koji mi može nabavit svega za najviše 20kn,pitat ću ga za kalašnjikov
mile-moj umiljati mali vrag...tj. mačak mile.....legenda..i on se ubraja tu..hehe
ivana-jedna mala sa chata..jako simpa....planiram se nać s njom za tjedan dana
monchy-nepoznam ju...vannina frendica....ono...bomba
dačo-voli burek jest,često je kod brlića..dobar frend
medo-e to je prava legenda.....upoznali smo se na borcu prije šest godina....
luka-a jedan tip,sluša metal,upoznao sam ga slučajno,zabavno je pričat s njim...
leX-ili karatekid...čovjek je sad skoro pa završšio školu...visok je 190-192-3----tak neš
braća popeki-braća dimnjak...hhe..hehehe...šalim se....
....uf..ima vas ko rusa..neda mi se vise pisat.....pozzdravljam sveeee...bok!
evo vam odličan spot od jedne prvoklasne grupe....uživajte!


|komentiraj 31| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.