Magic Hogwarts diary

01.08.2006., utorak

Snape o turniru

Vijest da George i ja hodamo vrlo se brzo proširila po svim domovima. Gotovo se mogla mjeriti s popularnošću Međudomskog turnira. Ja se nisam obazirala na zajedljive poglede «određenih» Slytherina, niti sam padala na glupe komentare nekih omanjih Hufflepuffa; bilo mi je svejedno što drugi misle. Danas smo imali blok sat Čarobnih napitaka s Gryffindorima. Snape je uobičajeno zamračio učionicu i započeo sat uzvikom
«Tišina!»
To ionako nije bilo potrebno, jer su svi zašutjeli čim su ga vidjeli na vratima. Sjedila sam s Mary, Harryem i Ronom. Hermiona se sjela kod Keere, Irme i Amande. Ovaj puta Snape nije odmah zadao zadatak, već je sat počeo tihim govorom.
«Profesor Dumbledore me zamolio da vam kažem što više pojedinosti o Međudomskom turniru i Slytherinovom balu.»
Zvučao je kao da smatra kako to uopće nije potrebno govoriti.
«Dakle, kao što je profesor Dumbledore najavio na gozbi, ove godine se održava Međudomski turnir. Taj turnir nemojte shvaćati kao šalu, pogotovo kod onog dijela sa godinama!» mračno se obratio.
Malfoy je zakolutao očima, a njegov primjer je slijedilo još nekoliko petaša.
«Ozbiljno mislim.» reče Snape pogledavajući Malfoya i Pansy koja je, kao i uvijek, radila sve što i Draco.
«Ako ste mislili da ćete se moći na neki način prošvercati, neće ići. Profesor Dumbledore strogo provjerava sve učenike koji su se prijavili i nema apsolutno nikakve šanse da upadnete ako niste dovoljno stari. A sada o turniru. Pošto su na ovom satu samo učenici s četvrte i pete godine, ne trebam vam govoriti pojedinosti oko prijavljivanja, ali ću vam dati neku općenitu sliku o turniru. U Međudomskom turniru uvijek sudjeluje šesnaest učenika, iz svakog doma po četiri. Oni se međusobno sukobljavaju na razne načine i po raznim pravilima, koji su uvijek drukčiji, da bi na kraju ostala samo dva najbolja učenika. Oni moraju uspješno izvršiti jedan ekstremno težak i opasan zadatak da bi se vidjelo tko je pobjednik. Ako oboje zadatak izvrše uspješno, tada se međusobno suočavaju. Ako nitko zadatak ne izvrši uspješno, pobijeđuje onaj koji je prije pobijedio najviše protivnika. Pobjednik cijelog turnira dobiva pedeset tisuća galeona i trofej pobjednika.»
Svi su u razredu zadivljeno šutjeli. Sada su tek shvatili koliko je to zapravo opasno.
«Da dovršim», nastavi Snape koji je očito bio zadovoljan sobom zbog ostavljenog dojma, «ovo je jako opasno i bolje da se ne prijavljujete. Što se tiče Slytherinovog bala morate biti lijepo sređeni i kako to već ide. Svi sudjeluju u balu, bez iznimaka (pogledao je Malfoya i još neke koji su mrzovoljno uzdahnuli). Bilo bi lijepo kada bi imali partnera jer je to, kao što je već rekla profesorica McGonagall, prvenstveno ples.»
Kiselo se nasmiješio, pričekao još koji trenutak i zatim rekao:
«A sada, na posao! Otvorite stranicu 67. treće poglavlje i pokušajte spraviti napitak protiv poremećaja u kašljucanju.»
To me podsjetilo na nešto, a očito su Mary, Harry i Ron isto razmišljali jer su jedva suzprezali smijeh. Ja sam se potiho počela smijati, tako da me Snape nije primjetio. Ako već niste skužili, podsjetilo nas je na Umbridgeino kh, kh. Poslije sata smo imali Čarolije i Preobrazbu. Kada je konačno sve završilo, našla sam se s Georgeom. Išli smo do jezera. Nakon pričanja o današnjem danu i par poljubaca nešto mi je rekao što mi se baš i nije svidjelo. On bi se prijavio na turnir! Bojim se da ga ne izgubim. To je ipak jako opasno. No, on kaže da se svejedno hoće prijaviti. Čak i nakon Snapeovog govora sa sedmašima.
«Nemoj se prijaviti! Što ako te izgubim?» upitala sam suznih očiju.no
«Nećeš. Vidjet ćeš da ću preživjeti. Ako ništa drugo, onda zbog tebe!»
Nasmijao se. Ja sam ispustila kiseli smiješak, a zatim me utješno zagrlio. Još sam neko vrijeme ostala s njim, dok nije došlo vrijeme za san.
Image Hosted by ImageShack.us
Nastavlja se...
PS. komentirajte! Svi oni koji su u mojoj priči ili će biti ubačeni (piše na kraju boxa) ako su dovoljno stari neka mi kažu ako se žele prijaviti na ovaj turnir tako da vas znam metnuti prije nego što turnir počne. Isto tako mi recite s kim ćete ići na bal (osim s Georgeomsmijeh) i pazite da ne kažete nekog ko' je zauzet! Od sada me rijeđe zovite Sunny Angel, više me zovite Di, jer ste ionako vi izmislili taj nadimak, hehe...wink Ja sam se vratila iz Francuske, još sad idem na more pa me neć biti tjedan dana. Onda kad se vratim ću ponovno redovito pisati! Isprike svima što sam malo u zaostatku, kad se vratim s mora ću sve vaše nove postove pročitati kako ne bih bila u zaostatku. Sve vas još uvijek čitam, samo vas nisam stigla komentirati jer se moram brzo pakirati!
Za Morganu: bilo bi mi jako drago ako bi napravila dizajn za armiju, ali molim te bez slikovne pozadine da bude čitljivo!
Svima velika pusa i čujemo se kad se vratim!wave
Diana
18:01 - Your magic (65) - Save magic - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Magic links

Likovi:

Moja obitelj