showe me the way to death

nedjelja, 02.12.2007.

ljubav.....

Mnogi kazu da je ljubav nesto najljepse na svijetu,nesto nezaboravno i neponovljivo....Za mene to je samo kratkotrajna iluzija koja ce kad-tad puknuti i pretvoriti se u hladnu stvarnost..Dosta mi je vise da ja uvijek nekoga volim,a nikad ne osjetim biti voljena.....Svaki novi početak ljubavi je stvaranje glupe iluzije koja ce se kad tad rasprštiti i donijeti ti još veće razočaranje...A za mene je to bezsmisleno.....Sad cete vjerovatno misliti da ja govorim idiotarije i da neznam zapravo kako je to voljeti nekog.....voljela bih da ste u pravu...ali niste...i ja sam voljela dugo i jako,ali i neuzvraćeno.....Voljela sam onog kog nije briga.....A vi ni sami neznate kako je to voljeti nekog,a znati da se s time uništavaš,znati da ste na dnu od kojeg se nemožeš dignuti...Ali uz sve to znati da ga nemožeš preboljeti....Zato ja sa čvrstoćom mogu reći da NEVJERUJEM U LJUBAV!!!!!

02.12.2007. u 19:30 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nesto o mojoj mjuzi,frendovima,ljubavi itd....

ekipa sa vidika

Tina,Zan,Vlatka,Karlo,Lara,Ana,Ivana,Petra,
Želje,Marin,Labor,Punks,Fićo,Klinjo,Ronca
Babe,dujilo....itd...ima nas milijun...al nemogu
ah se sad sve sitit....lol...sory guys

moji frendovi

ZRINCH,Ana,Tina,Ivana,Matea,3 Marine,vlatka,iva,stajky,dolores itd.......

Sta slusam

METALLICU,Audioslave,Guns'n'roses,Iron Maiden(pomalo) itd...