< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga i o meni!

free myspace layout

free myspace layout


Ahh ovo mi je vech trechi blog XD!!!!
Moja slatka sranja

Ime:Dani
Prezime:Uchiha
God:14
Mjesto:Pumpkin peach
Interesi:mjuza,igrice i ljencharenje
Naj stvari:Bubnjevi,komp,
PS2,PSP,mob
Hobiji:bubnjevi,odlazak van,igranje kompa
,PS2a i PSPa i gledanje anime
Bez koga nemogu zivjeti:animea,mjuze,best frendova,cuge,pljuga i dobre zabave
sta volim:
Svoga muceka tigya!!!!
Brata
Best frendove
Sasuke
Jacka
Cartmana
Spider pig
Andele
Zmajeve
Zivotinje
Anime
Cugu
Pljuge
Mjuzu(METAL 4EVER)
Ribnjak
Bubnjeve
Igrice
Krevet
Podrigivati(wiii)
itd.
sta nevolim:
Sminkerice
Sanju(lol)
Dvolichnost
Kukce
Preseravanje
Bahatost
Umisljenost
Skolu
ljude koje zele biti u centru paznje
Zelja u zivotu:
JUST FUN!!!thumbup

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi mojih frendova:
Antonya
Mateja
Kovrko
Laura
Dome
Anja
AKY

Slušam:
Korn
Blind guardian
Children of Bodom
Cradle of filth
Papa roach
Satyricon
Sonata artica
Disturbed
Ensiferum
Iced earth
In flames
Norther
Charon



Kyle's Mom Is A Stupid Bitch Lyrics
Fotkice:
Image Hosted by ImageShack.us
To smo tonka i ja...ja sam ljeva ona je desna...
Image Hosted by ImageShack.us

Tu su me uslikali kako sviram(muchim ) gitaru i kak mi se mery smijeXD
Image Hosted by ImageShack.us

XD nechu ni komentirati.....
Image Hosted by ImageShack.us

me...kako bi mery rekla ''ko lutkica'' hehe
Image Hosted by ImageShack.us

Mery i Tonka ... misija:vrachanje s groblja hehe
Image Hosted by ImageShack.us

+ Azra i ja ista misija hmmm.... ^^
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je Mery...uvijek me tako pogleda kada me želi ubiti ^^
Image Hosted by ImageShack.us

opet mery skriva neš u depovim hehe...
Image Hosted by ImageShack.us

Tigy!!!Moj muchak!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su moji crteži !!!!Wiii....ak imate primjedbu napišite u komentare....
Clitke:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ehm...svi trebaju malo prisjesti i prochitati novine ....XD

utorak, 17.07.2007.

awww...

hay people !Ostavljam vam jedan post.....
Ušla sam u jebenu depru.Sviđa mi se jedan dechko koji je cute,al best friend mi je i zato ne želim.Oni ljudi koji znaju njega neka ne govore njegovo ime jer chu ih zatuchiburninmad.Jednu vecher kad smo bili zajedno vani skoro me zbario(ili sam ja sljepa),al na kraju nije vech me jako zagrlio,ne onako friendly vech neš drugo,zato nemam pojma šta si on brije.Volim ga kao best frienda tj. brata,al mi se uz to malo i sviđa zato niš neznam....Moje best frendice misle da je zacopan u mene i da ja prva napravim korak.Ja neznam u što da vjerujem valjda je true neznam.Sad je na moru i jako mi fali i jedva chekam da se vrati jer moram raspraviti to sa njim jer neznam što da više mislim.Toplo se nadam da nebu bilo ništa izeđu nas jer mi je ko brat i ne želim ga izgubiti......
Evo to bi bilo to!Ak želite iznjeti svoje mišljenje ostavite u komentarima,ak ne želite ugodno čitanje!!!thumbup
Do slijedecheg puta pusa papa!



| Ispljuni pa reci (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.