Pushing me away....

29.12.2005., četvrtak

THE RISING TIED

DOBILA SAM GA .DOBILA SAM THE RISING TIED OD FORT MINORA.sad mi ga je3 stara dala.kako sam happy.nemogu vjerovat.presretna sam. odma ga idem slusat.i naopravila sam 2 crna pramena.sutra idem gledat harry potter 4 jedva cekam.znam da sam malo zapustila ovaj bloga ali sad me drzi onaj maraudersandme.blog.hr pa tako da ne pisem tu cesto.a i vec 6 dana ne izlazim iz kuce tako da nazanimljivija stvar je da mi sestricna pokazuje matematiku i da sam ju danas ofarbala.Ady mi se vratila iz italije.tek cemo se sutra vidjet.nadam se da mi je kupila nes ljepo za bozic.jao,jao.jedvca cekam da ju vidim.ajde idem slusat cd. kissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ancica
- 20:37 - Speak your mind... (21) - Put me on papir - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ABOUT ME AND STUFFS









myspace

christmas images








Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com


Zovem se:Ana



Imam:skoro 15 godina i 170 cm i 58 kg




Zivim u:Vinkuranu,blizu Pule

Idem:u 1.c Opce Gimnazije u Puli

myspace

myspace graphics



Izlazim:u Uljanik,Imperijal i kad imam srece u Rojc

Zaljubljena sam:trenutno u Mikea Shinodu,Davea Gohana,Marka,Tomija,Siriusa....

myspace

myspace graphics



Volim:muziku,ady,cokoladu,harry pottera,linkin park,depeche mode,
metal muziku,ples,talijanski jezik,mog macka Mikea,filmove,
dobre i otkacene ljude,decke s duzom kosom,internet,povijest,
kinesku hranu,putovanja,egipat,buffy,angela,magiju,gay ljude,
moje linkin park majce,ziherice,nausnice,60-sete,crnu,
anime slike,vampire,lazanje,sunci,tamaru,
mateu,ivanu,anju,
martinicu,moju mamu,tetku ivanu,ljude opcenito,
moju bivsu skolu,svijece,parfeme,kilere,
palacinke,hranu,etiku,kapucino,
mp3-je,tetovaze,kikija,Pulu....

myspace

myspace graphics



ne volim:buseve,valentu,bravara,britney spears,lose knjige,
lose filmove,salatu,boce s velikim otvorom,rakove,cvarke,pusace,
rozu boju,kad mi net ne radi,8 mile,broj 4,matematiku,
kad nemam ljep bozic,bellatrix lanstrange,paukove i bube......

myspace

myspace graphics





Evo da ne bude zabune ja slusam:

myspace

myspace graphics



linkin park,depeche mode,beatlese,evanescence,bjelo dugme,mamas and papas,
beach boys,kud idiote,gustafe na festama,ciaru,him,tiziana ferra,lauru pausini,iron maiden,soad,whitin temptation,nightwish....

myspace

myspace graphics




Counter
Counter


Blogici koje citam i jos linkova...

NAJBOLJI BLOGICI:

Ada-moja najbolja prijateljica,najvaznija osoba u mom zivotu
HPiLP-moj i adyn drugi blog o harry potteru i linkin parku.obavezno otidite
myfiction-moj blog u kojem pisem o mojoj podvojenoj licnosti lari tj.to je njen dnevnik i ona zivi u hogwartsu
Sunci-to je suncek.ona sjedi samnom u skoli i ima super blog
Nina-ova cura pise o fort minoru,mikeu shinodi....
Sasa-ovaj decko je zakon....otidite!
Lp_girl-ona pise o svom zivotu i obozava linkin park ko ja
Nikola-joj to je moj nikola,niki,grbac,grbo kako god da ga zovem obozavam ga.
Bubnjar-ajme neki prezgodan tip koji svira bubnjeve
Matea-moja mateica,my curly sue,hehe
Martina-martinaica ,mateina frendic.bas je cool
Branx-fan Within Temptationa
Madafaker-lud frajer i ima super blog
Lauri fan-ova cura voli rasmus i jako voli laurija
Tamara-jedna luda i otkacena cura...jako cool
Tehnicar-jedan tehnicar koji ima malo komentara a super blog.otidite
Lena-jedna slatka i dobra frendica od ade i ima blog o igricama tipa Neverwinter Nights i Wartcraft
Lpfan-jos jedan lpfan u mojim linkovima....naravno super blog
jako dobar tip-jedan dragi gay decko.otidite
hermica-hermionin fan.simpa cura
luna l.-harry fan ...cool blog
Harry-isto harry fan ali jaaako veliki.
NEKI LINKOVI...
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Veritaserum.com
Mugglenet.com
Hp-lexicon.org
Quizilla.com
Lyrics.com
Google.com
The-leaky-cauldron.org
Litllemiss.co.uk
maraudersfans.tk

PJESME



Eto ovo je nova stvar od Linkin parka.Evo rijeci:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Will you walk me
To the edge again?
Shaking, lonely
And I am drinking again
Woke up tonight
And no one's here with me
I'm giving in to you

CHORUS
Take me under
I'm giving in to you
I'm dying tonight
I'm giving in to you
Watch me crumble
I'm giving in to you
I'm crying tonight
I'm giving in to you

Caught up in life
Losing all my friends
Family has tried
To heal my addictions
Tragic it seems
To be alone again
I'm giving in to you

CHORUS

I look forward
To dying tonight
Drinks still on myself
Life's harder every day
The stress has got me
I'm giving in
Giving
Giving in now

Take me under
(I'm killing all the faith)
I'm dying tonight
(I'm sick of all that faith)
Watch me crumble
(I'm killing all the faith)
I'm crying tonight

I'm giving in to you

Take me under
I'm giving in to you
I'm dying tonight
I'm giving in to you

Take me under
I'm giving in to you
I'm dying tonight
I'm giving in to you

Evo depeche mode-Precious.trenutno naj pjema:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Precious and fragile things
Need special handling
My God what have we done to You?

We always try to share
The tenderest of care
Now look what we have put You through

Things get damaged
Things get broken
I thought we'd manage
But words left unspoken
Left us so brittle
There was so little left to give

Angels with silver wings
Shouldn't know suffering
I wish I could take the pain for you

If God has a master plan
That only He understands
I hope it's your eyes He's seeing through

Things get damaged
Things get broken
I thought we'd manage
But words have got spoken
Left us so brittle
There was so little left to give

I pray you learn to trust
Have faith in both of us
And keep room in your hearts for two

Things get damaged
Things get broken
I thought we'd manage
But words left unspoken
Left us so brittle
There was so little left to give



MModern
EExtreme
TTrustworthy
AAdventurous
LLucky
KKind
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com