COOL PJESMA


Svi koji žele zaradit pare ..odite na ovaj link i učlanite se :www.agloco.com/r/BBCP6542 ,to je posao prek neta daješ oglase bla bla...jednostavno..pozz svima


Evo mene stavio sam vam rijeci od jedne odlicne grupe za koju mi je rekao vjeroucitelj..odlicna je
evo vam i spot

object width="425" height="350">

Praise You in the storm


I was sure by now
God You would have reached down
...And wiped our tears away...
And stepped in and saved the day
Once again , I say Amen , and it's still raining

As the tunderrolls
I barely hear you whisper through the rain
I'm with you
As your mercy falls
I raise my hands and praise the God who gives
And takes away

I'll Praise you in this storm
And I will lift my hands
You are who you are
No mater where I am
And every tear I've cried
You hold in your hand
You never left my side
And though my heart is torn
I will Praise You in this storm

I remember when
I stumbled in the wind
You heard my cry
You raised me up again
My strenght is almost gone
How can I carry on
If I can't find you

REFREN

I lift my eyes into the hills
Where does my help come from
My help comes from the Lord
The maker of heaven and earth


13.03.2007. | 21:06 | 7 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


FUCKING BOX


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Site Counter
Free Site Counter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KOJA GLUPOST !!!!

FFlavorful
IIntense
LLoving
IIntelligent
PPerfect



Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

LOOOL




CHILDREN OF BODOM lyrics

VOLIM NEVOLIM !!!!

Volim:,,obitelj,,zivotinje(pse)sve na cetri noge,,Cappuccino od vanilije,,tamnopute crnke i brinete,,rock i metal wink,,ljubit se i mazit,,svoj bike,,mob,,komp,,čokoladu,crnu i plavu boju,,zajebanciju...blablayesyes

Nevolim:, ,cajke, ,umišljene plavuše, ,macke, ,kišu, ,školu, ,lektire,,dosadu,,samocu.....blablanono

LOODE GRUPE : !!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

bangmadbang

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us