nedjelja, 19.11.2006.

Volim ju. Volim ju više od svega. Moje srce kuca za nju, živim za nju. U četvrtak mi je bilo preodlično s njom... Bili smo u kazalištu i bila je još ljepša nego kaj je.. nekako glamurozna :) Rekla mi je neke jako lijepe stvari, stvari koje su me jako dirnule i zbog kojih znam koliko me voli. Uz nju se osjećam potpuno, uz nju se osjećam posebno. Svaki dan s njom mi je prekrasan, i u subotu mi je bilo lijepo s njom... Ona je prvo na što pomislim kada ujutro otvaram oči i zadnje na kaj pomislim kada ujutro :)) idem spavati.. Jednostvano sam presratan snjom, ona, baš ona me čini sretnim.. Obožavam ju, njezinog ježeka, njezine oči i najslađe usne na svijetu, njezin mali slatki jezik i svaki dio njenoga tijela...


Andrea, hvala ti kaj me voliš i kaj si tu za mene! Volim te svim svojim srcem!

| 22:04 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.